Hallo, Ik keek gisteren drie seconden niet naar mijn dochter die in de Tripp Trapp zat, en toen ik weer keek was ze over de tafel aan het kruipen. Mevrouwtje klimt er dus uit. Voetenplankje lager zetten maakt niet uit, want ze gaat eerst staan door haar voetjes op het zitplankje te zetten en daar heeft ze het voetenplankje niet voor nodig. Ze zit met het babykussentje en de beugel, maar zonder tuigje. Ik wil wel een tuigje voor haar kopen, maar.. kan er nou ook een universeel tuigje in de Tripp Trapp? Of moet ik persé zo'n dure originele kopen? Dochter blijft nog niet zitten zonder de beugel en kan nog niet veilig van objecten af klimmen, dus beugel er vast uit halen is geen optie.
Volgens de mevrouw bij de Prenatal kon dat niet omdat je het dan niet kan bevestigen. Heb dus ook maar zo'n dure aangeschaft.
Ik heb voor mijn stoel ( geuther champ) ook een universeel tuigje gekocht en dit gaat prima. Er zitten 2 lossen stukjes bij die ik om de opstaande kant van de stoel heb gedaan en daaraan vast zit het tuigje met van die klipjes ( hoop dat je snapt wat ik bedoel hahaha) Hier werkt het dus prima. Ik zou het gewoon proberen kost maar 6 euro en mocht het alsnog niet passen dan heb je alvast een tuigje in huis voor als ze gaat lopen. Succes. Groetjes Kim
Een gewoon universeel tuigje past ook pria in de trip trap. Ook al willen ze je soms anders laten doen geloven of zouden ze niet weten waar ze over praten?! Heb al een paar keer rare en dure adviezen gehoord aan a.s. moeders die echt niet klopten of onnodig duur zijn.
Zo zou ik me ook voelen. Ben het ook helemaal met Yolanthe eens. Helaas krijg je nog weleens advies waar je later van denkt mmmmm dat had anders ( lees= goedkoper) kunnen zijn. Ben wat dat betreft ook erg blij met dit forum, heeft me een hoop geld gescheeld hihihi. Gelukkig hebben we ook een aantal forumleden die bij een babywinkel werken en die wel een nette oplossing aandragen ipv de duurste. Groetjes Kim
Mssn een hele domme vraag, maar wat voor tuigje hebben jullie het over? Ik heb nl hetzelfde probleem en ook een Trip Trap, maar ik wist niet dat er zoiets bestond.
@ Sunnybaby, het tuigje dat ik heb gekocht kun je ook gebruiken om je kindje in te laten lopen zeg maar, dat je hem/haar vast kunt houden aan een lijntje.. Maar je kunt het dus ook vastmaken aan een kinderstoel. Ik heb het tuigje van Prénatal, kost 6 euro. Je kindje zit dan, net als in de buggy/wagen/maxi cosi vast in gordeltjes en kan zo niet uit de kinderstoel klimmen.
Hier zie je de originele tuigjes van stokke zelf en dit soort heb je ook in een universele variant. Wordt vaak ook gebruikt als de voorbeugel eraf, maar het kindje niet wil blijven zitten op de stoel. Stokke® tuigje - Stokke® Netherlands
Wij hebben TrippTrapptuigjes via Marktplaats gekocht. Een stuk goedkoper en je hebt toch de originele!