Wij smeren de kids altijd in met ultrasun. Dit omdat ze ontzettend last hebben van allergieen. Tot nu toe gebruiken we de kids formule 50 maar jeetje zeg wat smeert die rot uit zeg en hij blijft hartstikke wit. Nu zag ik dat er ook een factor 30 is, een clear gel formule sport spray. Heeft er iemand ervaring met deze versie? Smeert dit makkelijker?
Hier ook last van allergie, de jongste dan. P20 werkt hier dus echt super. Ook veel minder last van zonne allergie met dat spul. Het smeert makkelijk en hoeft maar 1 keer per dag.
p20 en vision kunnen ze ook niet tegen(evenals vichy en la roche possay) moet het dus echt van ultrasun hebben
Oh jammer! Ik ken ultrasun niet, ik denk wel dat een spray makkelijker smeert, en dan doe je het gewoon wat vaker omdat het f30 is? Hopelijk reageert er iemand waar je wat aan hebt haha
Opzich maakt f30 en f50 geen verschil, of althans minimaal dus vakaer smeren zal niet nodig zijn. Ultrasun is ook een zonnebrand die inprincipe maar 1x per dag hoeft
Mijn jongste dochter is ook allergisch. Voor P20 en voor Lovea (biologisch) iets anders heb ik nog niet geprobeerd, ik ben erg bang om er nog wat op te smeren. Van ultrasun had ik nog nooit gehoord, die durf ik nog wel te proberen (eerst 's nachts op een klein plekje). Dus ik heb geen ervaring voor je maar ben wel blij met de tip. Verder doe ik haar voor haar romp in de zon zo'n uv- werend zwemshirtje aan.
Het heeft bij ons ook heeeeeel veel flesjes gekocht eerder dat we iets hadden waar ze wel tegen kon. Onze jongste heeft nu hetzelfde probleem, gelukkig hadden we de ultrasun al ontdekt
Het is rotspul om te smeren idd, wist niet dat er een spray is... 1 keer smeren red ik trouwens niet als ze hele dag buiten is en dan heeft ze niet eens een hele witte huid..
Ultrasun is top (ook als er geen allergieën zijn zoals hier)... maar inderdaad die 50 is nogal rot. Vorig jaar hebben we de 30 gebruikt voor het lijfje en een 50 voor het gezicht... dat ging heel goed. Ultrasun hoef je maar één keer te smeren... dat scheelt wel.
Ik was gisteren in de etos, en stond ook bij deze producten te kijken (die je maar 1 x per dag zou hoeven smeren) Maar volgens de dame bij de etos is het belachelijk dat ze daar mee adverteren, en MOET je echt veel vaker smeren dan die ene keer per dag.. is dat zo..
Vorig jaar gebruikt voor kids (Egypte en Italië) en 1 x gesmeerd (zelfs met zwemmen) en ze zijn nog nooit verbrand (wel uit de zon tussen 12:00-14:00)
Ik smeer ook met deze producten maar smeer echt wel 3x per dag,ze kunnen mij nog meer vertellen! Niet eens om het verbranden maar de zon is gewoon heel slecht voor je huid,mijn zoontje (en ik ook) is heel bleek en ik smeer liever paar keer extra.Nederland is het land waar de meeste huidkanker voorkomt,ben ik veel te bang voor.
@gijsje: mja er zijn ook steeds meer onderzoeken dat dat juist komt doordat we zoveel zonnenbrand smeren Ik denk dat uit de zo'n blijven gewoon het beste is... Maarja dat werkt niet met kleuters he Voordeel van zonnebrand die heel de dag werkt is dat ik het even kan smeren voordat ze naar school gaat. Want juf doet daar echt niet aan.
Hier gebruiken we Vision, factor 20. Die hoef je ook maar 1 keer per dag te smeren. Afgelopen vakantie in Florida totaal niet verbrand, ondanks hele dag in de zon. Terwijl vooral mijn jongste erg bleek is na de winter
Hier ook Ultrasun clear spray factor 30. Heldere substantie die prima uitsmeert en tot nu geen vlekken in de kleding. Wij smeren ook maar 1 keer per dag
Fijn om te horen. Dan maak ik die onsmeerbare fles factor 50 leeg en ga de gel factor 30 halen. Wat betreft 1x smeren verschilt het per kind, mujn dochter verbrand met maar een keer, mijn zoon doet het er prima op
Hou er wel rekening mee dat een ander zonnebrandmiddel, ook al is het van het zelfde merk, andere ingrediënten kan hebben. (en dus mogelijk weer een allergische reactie) Ik zou het eerst op een klein stukje huid uitproberen.