Nieuw

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mamatje77, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    #1 mamatje77, 15 dec 2010
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
    Hoi Meiden,

Na heel veel jaar en veel verdriet krijg ik misschien eindelijk de reden te horen voor mijn herhaalde miskramen....Heb 5 sterretjes waarvan zeker....misschien wel meerdere maar dat is niet bewezen door een bloedtest ed. Ik raak heel makkelijk zwanger.....het blijft alleen niet zitten...gelukkig heb ik al wel boefie van 9 jaar!! Maar daarna wilde het niet meer lukken. In het ene ziekenhuis konden ze niets vinden en konden ze me ook niet verder helpen zeiden ze. Nu ben ik door verwezen naar een ander ziekenhuis en er komt nieuw licht op de zaak om het zo maar te zeggen.

Ben vandaag naar het andere ziekenhuis geweest. Het was een enorm aardige gyn!! Zo`n relexe gyn heb ik nog nooit gehad. Had me tempstaatjes mee, vanmorgen nog uitgeprint, maar die had ie niet nodig. Hij zei het zwanger raken gaat goed en snel bij je, alleen het zwanger blijven is een probleem en ik heb een groot vermoeden waardoor dat komt. Een probleem met insuline en bloedvaten. Hij denkt bijna zeker te weten dat het daar aan ligt. Hij was echt zeker van zijn zaak, zo kwam hij over op mij. Het komt vaker voor zei hij. Raar dat het andere ziekenhuis daar nooit mij op getest heeft dan. Heb er toch goed aan gedaan om naar deze te gaan. Ook krijgen we een chromosomentest mijn man en ik. Zijn zaad hoefde nog niet perse getest te worden. Hij zei je raakt toch zwanger....dus die zwemmertjes die doen het wel haha. Tja.....haha moest er wel om lachen. Ik word 10 januari al getest met al die onderzoeken. Een halve dag lang, daarna gelijk de uitslagen. Dat is dus wel fijn. Pffff kun je na gaan als ie gelijk heeft.....al die jaren lopen medderen. En oja, Mocht er niets uitkomen....ik had het over de progesteronpillen gehad....maar die wil hij idd dan ook wel misschien proberen.....Gelukkig word ik meteen hier ook serieus genomen!!

Verhaal word vervolgd......

Liefs van mamatje

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Zijn er meiden hier bekend trouwens met een probleem qua insuline/bloedvaten problemen?? Hoe kwam je erachter wat werd er aan gedaan? Wat voel je qua kenmerken? Naast de herhaalde miskramen dan.

3. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Heb hier geen ervaring mee maar wil je wel veel geluk wensen en hopelijk blijft het volgende babytje plakken.

veel liefs saskia

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar toevallig afgelopen week meer hierover gehoord. dat het dus vaker voorkomt en dan vooral in wk 5 of 6 van de zw-schap.
    Ik hoop voor je dat ze je kunnen helpen.

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai dames,

bedankt voor jullie reacties!!
    twijfel, waar heb je het meer gehoord als ik je vragen mag?
    Ik heb het al tussen de 4 en de 5 weken en bij de laatste moest ik al 7 weken zwanger zijn en toen was het al gestopt met 5 weken....
    Ben nu zeer benieuwd aan het worden. Heb het namelijk nog niet eerder gehoord. Heb je ook al positieve resultaten gehoord met een bepaalde behandeling van medicatie of zo iets?

Liefs van mamatje die de dagen aftelt naar het onderzoek.

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hallo mamatje,

Wat fijn voor je dat er nu opnieuw es goed wordt onderzocht of er iets aan de hand is. Wel bijzonder dat je arts nu al denkt te weten waar het door komt! Progesteronpillen is denk ik wel slim om te gebruiken de eerste weken van een zwangerschap.
    Je moet er wel op rekenen dat de uitslag van de chromosomenonderzoeken een aantal weken (soms 3 maanden) duurt.
    Succes!

Liefs, Mijs

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai Mijs,

Ik heb met mijn exman samen ook al zo`n chromosomenonderzoek gehad, dus weet het ja hoelang dat kan duren.....maar daar komt 9 van de 10 keer niets uit. dank je wel voor je reactie!!

Jij ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Nog 24 nachtjes slapen en dan de onderzoeken....
    Nu al zenuwachtig.....
    Ben zo benieuwd!!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wow wat ontzettend spannend zeg!
    heb er zelf geen ervaring mee....
    maar wat fijn dat je nu EINDELIJK serieus wordt gehoord en zo fijne gyn hebt.

Wilde je heel veel sterkte wensen voor de toekomst!
    En hoop dat er heel snel een mooie plakbaby mag zitten!

succes met aftellen naar de dag dat je de onderzoeken zult krijgen!
    Op een heel mooi jaar voor JOUW!
    liefs Ella

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Eerlijk gezegd weet ik dat niet zeker meer. Ik lees veel verhalen hier op het forum en toevallig was jouw verhaal het 2e wat hierover ging. Sorry.
    Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina