2e keer mmm voor brusje (hormoonpompje)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tessy1986, 3 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessy1986

tessy1986 Lid

16 sep 2015
    45
    0
    6
    Hey,
    Wij gaan vanaf volgende week voor een brusje. Aan gezien ik na mijn zwangerschap niet meer ongesteld geworden ben gaan wij weer de mmm in. Ik krijg woensdag mijn hormoonpompje weer op. Zo spannend allemaal weer. Ik hoop zo dat ik weer mooie cyclussen krijg.
    Zijn er nog meer mensen die voor de tweede gaan?

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hoi wat spannend allemaal!

Wij zijn in mei begonnen voor een 2e. Eerst ovulatie inductie en nu zit ik de wachtweken van de 2e iui.

3. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    spannend! Wat is een hormoonpompje?

4. tessy1986

tessy1986 Lid

16 sep 2015
    45
    0
    6
    @ShallY wat spannend. Wat houden wachtweken precies in? hoe zit jullie traject in elkaar?

@sweet lilly jullie gaan ook voor een tweede zie ik? hoe loopt jullie traject?
    hormoonpompje, is een pompje dat op mijn lichaam zit en elke 1,5 uur wat hormoon af geeft. Elke 3 dagen doe ik weer een nieuwe op. Ik heb dit omdat ik van mezelf helemaal geen cyclus heb, En dit stimuleert mijn hersenen om wel iets te doen. Ik heb hem vandaag weer op gekregen!

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb vorige week woensdag de iui gehad dus nu 2 weken wachten of ik zwanger ben of niet.
    Volgende week woensdag of donderdag ga ik testen.

Werkt bij jou hormonen spuiten niet dan omdat je een hormoonpompje hebt?

6. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ah op die manier! Nooit van gehoord. Mooi dat het er is!
    Wij zijn in oktober weer begonnen met ICSI, maar heb na de punctie buikvliesontsteking en overstimulatie gehad dus geen tp. Vorige week een tp gehad. Had er eerst een goed gevoel over, maar dat werd minder in de loop van de week. Net een negatieve test :'( Mag zaterdag testen, dus denk dat ik dan nog wel eentje doe, maar ben bang dat de poging voorbij is...

7. tessy1986

tessy1986 Lid

16 sep 2015
    45
    0
    6
    #7 tessy1986, 18 dec 2017
    Laatst bewerkt: 18 dec 2017
    Sorry, voor mijn late berichtje, de wekeen zo voor de kerst zijn altijd zo druk.
    @ShallY heb je al mogen testen inmiddels? Gebruik jij zelf ook nog hormonen voor het opwekken van de eisprong?
    Ik heb eerst Clomid gehad maar dat deed niks. daarna Puregon gaan spuiten, maar ik had of over stimulatie of er gebeurde niks. Toen zijn we overgestapt naar het pompje.
    @sweet lilly Sterkte! ik zag dat het mislukt was... Nu wachten op menstruatie? en kan je dan een nieuwe poging doen?

Zelf heb ik vrijdag echo gehad, maar de eitjes doen nog niks op het pompje. De dosis is nu nog laag ingesteld. Aankomende echo kijken we weer verder. Hopelijk gaat het allemaal weer werken.

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja ik ben zwanger Tessy. 4 weken 5 dagen. 4 januari de eerste echo.

Wat balen dat er nog geen groei te zien is. Hoelang zou zoiets kunnen duren?
    En moet je je hormoonpompje afkoppelen ofzo als je een eisprong hebt?

9. tessy1986

tessy1986 Lid

16 sep 2015
    45
    0
    6
    Wow gefeliciteerd! Wat een bijzondere feestdagen worden dat. Spannend om nu op de echo te wachten lijkt mij,

Ik krijg nu elk 1,5 uur 10mg destijds zat ik op 25mg. Ik had daarmee een mooie cyclus. Maar ze willen hem niet zo snel verhogen ivm over stimulatie, Dus zo'n eerste cyclus is veen geduld hebben.
    Pompje blijft zitten tot je twee weken nadat je weet dat je zwanger bent. (Wel wissel je hem elke 3 dagen voor een nieuwe)

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik ben ongesteld geworden vorige week. Kunnen nu niet verder ivm kerstsluiting in Düsseldorf. Januari kunnen we weer starten, maar ik weet nog niet of ik dat wil/kan. Valt me zwaar allemaal..

Slopende tijd ook weer voor jou! Blijft spannend.. wens je veel succes!

@ShallY gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina