Morgen ochtend om 10 uur moet ik in het UMC zijn,om daar met de behandeling verder te gaan,mischien start ik wel met een andere behandeling you never know! Zal julle morgen alles laten weten.. Door de telefoon zeiden ze me zoizo al dat ik bij elk gesprek of onderzoek,mijn man mee MOET nemen..Bij het diak was dat niet zo,daar mocht ik ook gwn alleen heen gaan.. Nou jullie horen het morgen,ben best een beetje zenuwachtig.. Nouja tot morgen Veel liefs Steph
spannend stef. je bent dus over gestapt? was jij het die een tijd terug een topic opende omdat het diak niet helemaal naar je zin was? ik hoop dat het UMC je bevalt! liefs rachel
Heel veel succes meid! Ik ben er zelf ook wel voor je partner mee te nemen hoor! Je krijgt soms zoveel info. Het gaat tenslotte jullie beide ook aan. Mocht je gaan behandelen...dan hoeft hij w.s. niet altijd meer mee hoor, voor echo's e.d. Ik hoop dat het je bevalt in het UMCU. Elmo
Ja ik was die gene die het diak niet zo vond! Moest vandaag om 10 uur in het umc zijn en werd om half 11 geholpen,dit kwam omdat we eerst allerlei dingen moesten in vullen bla bla bla.. Nouja dus we werden geroepen gingen we eerst met de co assistent praten ging ze vragen stellen hoelang we l bezig waren enzo,en of er ziektes in de familie voor komen dat soort dingen en wat voor onderzoeke ik allemaal al heb gehad,ik zei niet veel,toen keek ze in me dossier ze zegt nee dat is zekker niet veel nee,en daar heb je 8 maanden gelopen?haha.. Daarna met die ^$@%&^# eendenbek erin(het deed erg pijn heb het vaker gehad maar deze keer kon ik het wel uitgillen)daarna ging ze naar de baas die over de onderzoeken gaat enzo,kwam ze terug kreeg ik formulieren mee die ik moet gaan invullen,over me dagelijkse ritme enzo en wat ik eet en weer over me familie enzo en of ik rook en hoeveel ik rook.. Nu moet mijn man woensdag zijn zooitje weer brengen,en ik vrijdag ochtend vroeg voor een COLA onderzoek,er word dan veel bloed afgenomen enzo,en andere onderzoeken,weet niet presies wat dit inhoud maar moet er vroeg heen en moet nuchter zijn(hebben jullie dit onderzoek wel eens gehad,zoja wat gebeurd er dan allemaal)Die week erna heb ik een pc-afspraak dat is om te bepraten over je gewicht en wat daar aan kan veranderen.. En dan op 5 december heb ik en mij liefje een afspraak over de uitslagen van alle onderzoeken.. Nou het was weer een heel verhaal, Liefs Steph
er is bij mij wel bloed afgenomen, maar dat was volgens mij om vast te kunnen stellen of ik een eisprong had. ik loop niet vanaf het begin in het diak. ik ben begonnen in zeist. daar zit mijn officiele gyn ook. voor de behandelingen lopen wij in het diak omdat ze dat in zeist niet doen. ik denk als er een evaluatie gesprek zou komen, dit weer in zeist zou gaan. elmo, ik ben er ook voor dat een man zo vaak mogelijk mee gaat. helaas is dit bij ons niet altijd mogelijk. door de spanning vergeet ik ook vaak de helft van wat er uitgelegd word (een heel vervelende eigenschap), dus ben altijd blij als me man er bij is!
Ja was ook wel erg blij,dat me mannetje mee was gekomen,en ben blij dat hij ook gwn mee moet hahaha,hij wil het ook erg graag hoor! Zie wel erg op tegen die cola onderzoek,die heb ik 2 november om half 9,en mijn man moet zijn zaad 31 oktober brengen.. Rach welke gyn heb jij in het diak,in utrecht bedoel ik,of heb je elke keer een ander?
je mag hier geen namen noemen he iedere keer weer een andere. als ik s'ochtends op spreek uur kom word je afgeroepen. wie het eerst komt is het eerste aan de beurt. maar het zijn allemaal écht lieverds. in zeist heb ik wel één gyn. een vrouw 'mevrouw B' heb jij al een IUI/IVF gehad?
Nee nog niet,heb vandaag voor het eerst een ECHTE onderzoek gehad haha,wat erg veel pijn deed,maar ze hebben iui wel al uitgelegd dus mischien dat ze dat wel gaan doen.. In het diak van het sperma van mijn man ook niet echt jovel,het lag op het randje,dus nu wachten op 5 december dan horen we wat het behandelplan word om het zo maar te noemen.. Ik had in het diak meneer H..vond het maar een nare man.. In dit ziekehuis,heb je alles in 1,een ivf centrum enzo,dus als dat eraan zit te komen hoeven we niet van hut naar her.. Heb jij een COLA onderzoek gehad? xxxx
spannend meid wachten op de uitslagen mag ik vragen waarom je het diak niet zo goed vind ik zelf liep eerst bij het overvecht ziekenhuis en daar deden ze dus helemaal niks voor me heb toen diak geraadpleeg en kon meteen komen en eindelijk werd ik wel serieus genomen en heb ik afgelopen week clomid geslikt en er zijn veel eitjes gegroeid ik ben erg blij met het diak maar ieder zijn keus natuurlijk ik loop onder controlle bij dokter h
Ik had ook dokter H,vond het niet zo fijn met hem,geen dingen uitlegen enzo,had ik een telefoon afspraak met hem doet hij heel stug,voordat ik me verhaal kon doen had hij al opgehangen,ben blij dat ik daar weg ben nu.. ZH overvecht hoor ik ook van die verhalen,mijn moeder heeft daar vroeger ook gelopen,en liep ook niet zo fijn.. Umc vind ik op het 1e indruk best goed.. Nou hoop dat je snel een kleintje in je armen kan houden.. xxx
ik heb geen COLA onderzoek gehad. ook nog nooit van gehoord. in het diak word ik alleen maar behandeld door vrouwen, ook de IUI's. al die vrouwen zijn echt super-super lief! ik ben er laatst voor het eerst heen gefietst, maar ik ken utrecht nog niet zo goed, dus ik was helemaal verdwaald..aah heb wel utrecht wat beter kunnen verkennen! stef ik hoop dat je je bij het UMC beter op je gemak voelt dan! en succes, mocht het zover komen, kan je je altijd aansluiten bij het IUI topic! liefs