In juni 2005 zijn we gestopt met de pil. Vanwege een ernstig ongeval van mijn man, enkele jaren geleden, waren we er al op voorbereid dat zwanger worden misschien wat moeilijker zou gaan. En helaas hebben we gelijk gekregen. Na bijna een jaar proberen zijn we nu in de medische molen beland. We (of eigenlijk mijn man) moeten starten met vibro-ejaculatie en als dat niet lukt dan electro-ejaculatie. De resultaten van de verkregen zaadcellen zullen bepalend zijn of we daarna doorgaan voor IUI, IVF of ICSI. Over die laatste behandelingen is zat informatie te vinden, maar over vibro-ejaculatie of electro-ejaculatie is bijna geen informatie te vinden. Zijn er mensen die wel ervaring hier mee hebben die ons wat meer informatie kunnen geven?
helaas brabbel, ik heb hier geen ervaring mee, lijkt mij een hele toestand! ik hoop voor jullie dat jullie snel met een van de behandelmethodes aan de slag kunnen, en dat het gauw raak mag zijn! liefs elfje
Veel geluk voor jullie gewenst! En bijzonder dat deze onderzoeken nergens vermeld staan. Is het misschien een nieuwe ontwikkeling?
Ik heb er ook echt nog nooit van gehoord. Misschien op een fora voor mensen met bijv. MS? Succes! Elmo
Sorry meid, Kan je het niet even googlen? Of probeer het even via Freya.nl Dat is de patientenvereniging voor mensen met ongewilde kinderloosheid! Nogmaals succes meis!