mijn vriend en ik hebbeb besloten om voor een kleintje te gaan! hij heeft al een kindje van bijna 2! maar die is alleen hier in het weekend. gister ben ik ongie geworden en wanneer het over is gaan we ervoor! ik hoop dat het snel lukt!!
hallo iedereen.ik weet nog niet zo goed hoe dit werkt ben namelijk nieuw hier maar ik zal ff wat over me zelf vertellen. ik heb zelf twee kinderen en ben getrouwt met hun papa. we willen nu voor een derde gaan dus heb ik 20 mei mijn mirena spiraal laten verwijderen. ik ben inmidels twee keer ongi geweeest. en verwacht nu aan komende donderdag weer me ongi hoop het natuurlijk niet. ik heb normaal gesproken last van mijn rechter borst en dat heb ik nu ook alleen erger en nu is mijn linker borst ook wat op gezwollen maar niet zo erg als rechts normaal heb ik ook altijd hoofdpijn en week voor mijn ongi heb ik nu ook niet en voel me heel erg moe en een raar gevoel in me maag durf eigelijk niet te hopen maar doe het stiekum toch wat is jullie ervaring met deze dingen ???? p.s vind het een super leuke site
Hi C Hermans, helaas is daar weinig over te zeggen. Iedereen voelt wat anders. Ben je ongesteld geworden???