Even een vraagje voor de dames die ook in het umcg behandeld worden.. Eind december heb ik te horen gekregen dat ik een LEO moet ondergaan. Het umcg zou contact met mij opnemen, maar tot heden heb ik nog helemaal niets vernomen.. Is het gebruikelijk dat zij contact met jou opnemen nadat er een brief is verstuurt of moet ik er zelf achteraan bellen? Want ik keek net op de site van het zh en de wachtijden voor die behandeling worden steeds langer.. Groetjes Joyce
BELLEN Ik wil niet zeggen dat er vaak wat fout gaat maar als je niet belt blijf je zenuwachtig tegen de postbode .. Bel gewoon ff meid...ze kunnen je als het klopt dat je nog geen oproep hebt gehad wel vertellen waarom nog niet. 050-361.... BELLEN. Elmo
Nou ik heb het umcg gebelt.... En wat denk je ze hebben niets van mij ontvangen.. Dus heb ik mijn eigen ziekenhuis weer gebelt, en daar werd doodleuk verteld dat ze enkele weken achterlopen bij het secretariaat.. ze brief was net gedicteerd en moet nog verwerkt en verstuurt worden.. Daar wordt je natuurlijk niet blij van want alleen daardoor weet ik nu al dat ik dit eerste half jaar geen rekening hoef te houden met ook maar 1 kans om zwanger te kunnen raken...
Gatverdamme zeg! Balen! Hoop dat je gauw aan de beurt ben in het UMCG...ik zal deze poging zwanger worden..dan kan jij eerder Liefs Elmo
He meid balen zeg! Ik hoop voor je dat het niet lang meer op zich laat wachten. Ik wens je heel veel succes. Groetjes Nancy
frustrerend zeg.....is natuurlijk wel mensenwerk...maar het feit dat ze zo achter lopen betekend voor jou wel een heftige impact! Veel sterkte meis en toch hoop ik dat je snel terecht kan.
Eindelijk heb ik een datum van het UMCG.. volgende week dinsdag heb ik als het goed is het intakegesprek daar.. maar wel met een andere gyno.. Wat ik een beetje vreemd vind want er was me door mijn eigen gyno een ander toegezegt... Gaan er nog meer mensen 27 januari naar de voorlichtingsavond trouwens? Of wie is er ooit geweest? Is het de moeite waard?
Misschien is de gyn die je had wel weg? Of heel druk bezet Er is pas een nieuwe bijgekomen en die moet natuurlijk ook wat te doen hebben Die nieuwe vond ik trouwens erg aardig (die andere twee ook hoor). Ik wil je ontzettend veel succes wensen. Het is een hele stap! De info-avond is altijd de moeite waard denk ik maar. Je steekt er altijd wat van op en krijgt een indruk van de werkwijze. Ook zie je een aantal leden van het team (ook wel prettig vind ik zelf! Gaan hoor! Wij vonden het best "leuk". Je ziet zoveel mensen en denkt dan echt: we zijn dus echt niet de enige! Heel veel liefs, Elmo
Hai Joyce, Je bedoelt waarschijnlijk 27 februari... Wij zijn in januari geweest.. Je ontmoet inderdaad wat mensen van het team en je krijgt het idee hoe ze precies te werk gaan. Verder laten ze je ook zien waar het lab is waar jezelf de zaadjes heen moet brengen enzo... Wij vonden het heel nuttig en het duurde tot kwart over 9 ongeveer. Succes Groetjes Mariska
Ow ja, is ook zo! De rondleiding...erg leuk vonden wij. We waren wel al een beetje begonnen maartoch.
Ow god hebben ze die daar ook Ik denk dat ook ook wel naar die infoavond wil... baat het niet dan schaad het ook niet... (ow ja en ik bedoelde inderdaad februari, domme typfout.)
Ik loop ook sinds kort bij het UMCG. De info avond lijkt mij ook wel wat, maar mannetje helaas niet. Alvast veel succes volgende week dinsdag! Ik moet vrijdag weer heen om bloed te laten prikken om te zien of ik een eisprong heb gehad. Groetjes Herma