Help, Vanochtend een zwangerschapstest(kruidvat) gedaan, ik loop nu namelijk al een paar weken met klachten die kunnen duiden op een zwangerschap, heb vorige week ook al een test gedaan, negatief. Omdat ik me nog steeds zo raar voel (vooral het gevoel dat je ongesteld moet worden en steken bij mijn bekken, ook mijn borsten zijn gevoeliger en voller geworden, en krijg steeds meer acne) en gisterenavond plotseling een hele heftige steek kreeg onder in mijn linker zij toen ik opstond, heb ik vanochtend weer een test gedaan. Binnen 1 minuut verscheen er een licht streepje, welke na 3 min weer vervaagde, op de bijsluiter staat dat de test tot 10 min afgelezen kan worden, wat is nu het resultaat? NEGATIEF of POSITIEF? Is er hier toevallig iemand die dit ook heeft meegemaakt? Liefs, Jessie
Kun je er een foto van maken? Als het streepje gewoon duidelijk zichtbaar blijft (vervaagd of niet) ben je gewoon zwanger hoor. Als die maar blijft staan.
hai jessie ik had hetzelfde 2 x test gedaan en 2 x een vaag streepje en die bleef staan nu nog steeds maar ben daarna wel raar ongi geweest en ze zeggen over de kruidvat testen dat die niet betrouwbaar zijn ik heb getest met schlecker eigen merk dus zegt allemaal niks sommige zeggen een streep is een streep ik denk toch dat je beter nog ff kunt wachten en over een dag of 2 weer moet testen heel veel su6 hoop voor je dat het positief is liefs kaley
Die geeft heel duidelijk : Zwanger aan of Niet zwanger!...dus gissen naar een streepje wel/niet...is niet nodig Wel test deze pas als er 50 hcg (hormoon) in je urine zit (dus die kun je echt pas na je NOD gebruiken over het algemeen) en hele gevoelige testen ...doen het al met 25 hcg.
Persoonlijk vind ik dat wel een voordeel, want dan kom je ook niet in de verleiding om het eerder te doen. Overigens kan het wel op elk moment van de dag (Clear Blue). Ik had met gewone testen negatief en met de CB digi test positief!
ik heb ook met de digitale getest die is veel duidelijker en hoef je niet te twijfelen of er nu een kruisje of bolletje staat. Ik bleef er vaak te lang naar kijken en dan keek ik de test gewoon positief Dus voor mij de digitale
Voor mij maakte het niets uit, mijn streepje was zo duidelijk, die kon je niet eens negatief kijken, haha. Kijk maar in mijn album. Maar jessie: heb je al een andere test gedaan? of een foto gemaakt? we zijn altijd erg nieuwsgierig hier, lol
Ik heb een kruitvattest gedaan en die was ook gewoon betrouwbaar. Misschien als je te vroeg test niet. Ik zou contact opnemen met je huisarts. Leg uit dat je hebt getest en dat je nu niet weet of het nu wel of niet positief is. Misschien doen ze dan wel gelijk een bloedtest, succes en ik hoop dat je toch zwanger blijkt,
Ik heb ook de test van hier gebruikt... eerst op maandag.. negatief. .en toen de vrijdag ernaar en voila positief.. daarna een cb test gehaald met zon kruisje en dat is ook positief.. en voorheen ook kruidvat testen gehaald toen in juli en die waren ook positief.. en was ook echt zwanger, alleen ging dat mis dan.. maar goed het ligt er echt aan wanneer je wel of niet test... en als ze echt onbetrouwbaar zijn...liggen ze NIET in de winkel... lijkt me. Nou doegie
Ik snap dat niet hoor al die verhalen dat de kruidvat testen niet betrouwbaar zijn, ik heb die gewoon gebruikt en hij was nega als ik niet zwanger was en positief toen ik het wel was...misschien wordt hij vaak te vroeg gebruikt door meiden. Zoals ik al eerder zei als het echt een onbetrouwbare test was was er vast al veel klacht over geweest en dus een onderzoek en dan waren ze of verbeterd of uit de handel gehaald,lijkt me. Mar wel apart dat het streepje binnen 3 minuten verdween, nog en kee rtesten zou ik zeggen maar dan met een ander merk.