Wie weet of je voor een bezoek aan Movie Park een umweltplakette nodig hebt? Of geldt deze alleen voor het stadscentrum van Bottrop?
Goede vraag! Wij gaan volgende week en wist t niet eens, maar dit vond ik Weekendje weg naar Duitsland » Blog Archive Milieu vignet Bottrop: geen gevolgen voor Moviepark Germany » Bottrop » Weekendje weg naar Duitsland
Wij gaan woensdag en het viel me ineens in. Kon het zo snel niet vinden. Je kan ze overigens wel op de tankstations in Duitsland kopen.
Voor moviepark heb je er geen nodig. Het park ligt nl niet in bottrop zelf, maar een eind daarbuiten. Veel plezier daar!
Ik hoorde hier gister dus voor het eerst over. Hebben al geboekt voor een weekje saarburg. Gaan morgen al weg! Kan iemand mij vertellen of ik de omgeving van saarburg dat ook nodig heb? sorry voor het "bevuilen" van je topic ts.
Snne, volgens mij niet. Heb je nog tijd om morgen de ANWB te bellen. Ik zie Saarburg er niet tussen staan iig, anders ff bij tankstation langs de snelweg vragen. Met je kentekenbewijs deel I en deel II geloof krijg je er een. Zag dat je voor bijv. Trier er wel een nodig hebt.
die dingen zijn alleen nodig als je in grote binnensteden gaat. zulke parken liggen altijd buiten de steden dus niks nodig.
Saarburg niet, mss als je met auto trier bezoek wel. Maar dat kun je vinden op internet welke regio wel en njet Ga je naar warsberg?