Umweltplakette voor Movie Park

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door angel229, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Wie weet of je voor een bezoek aan Movie Park een umweltplakette nodig hebt? Of geldt deze alleen voor het stadscentrum van Bottrop?

2. angel229

Wij gaan woensdag en het viel me ineens in. Kon het zo snel niet vinden. Je kan ze overigens wel op de tankstations in Duitsland kopen.

3. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Voor moviepark heb je er geen nodig. Het park ligt nl niet in bottrop zelf, maar een eind daarbuiten. Veel plezier daar!

4. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoorde hier gister dus voor het eerst over. Hebben al geboekt voor een weekje saarburg. Gaan morgen al weg! Kan iemand mij vertellen of ik de omgeving van saarburg dat ook nodig heb?:D sorry voor het "bevuilen" van je topic ts.

5. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Wij zijn 2 weken geleden geweest en hadden geen umweltplakke. Is ook niet nodig!

6. angel229

Snne, volgens mij niet. Heb je nog tijd om morgen de ANWB te bellen. Ik zie Saarburg er niet tussen staan iig, anders ff bij tankstation langs de snelweg vragen. Met je kentekenbewijs deel I en deel II geloof krijg je er een.
    Zag dat je voor bijv. Trier er wel een nodig hebt.

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    verplaatst

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    die dingen zijn alleen nodig als je in grote binnensteden gaat. zulke parken liggen altijd buiten de steden dus niks nodig.

9. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Saarburg niet, mss als je met auto trier bezoek wel. Maar dat kun je vinden op internet welke regio wel en njet

Ga je naar warsberg?

10. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Saarburg zo leuk

Deel Deze Pagina