Jaaa ik kijk ook. Die Junior vreselijk en wat ik nog niet helemaal snap wie heeft wie vermoord blabla maar dat zal vast nog allemaal komen
Leuke serie tot nu toe! Junior is super irritant. En gestoord. Ben heel benieuwd wat uiteindelijk die "dome" blijkt te zijn.
Super leuke serie normaal ben ik er niet zo van maar vriend zei die wil ik echt kijken en ik vond hem leuk!!
Ben er alweer klaar mee, seizoen 1 al gezien nu wachten tot zomer 2014 geloof ik, erg leuke serie!! We zijn nu Revolution aan het kijken (vreemd genoeg was ie tussen de radar geglipt) Siberia hebben we net afgezien (ook erg gaaf!)
Lost vond ik een beetje te... Vaag om het netjes te zeggen, het eerste seizoen was nog wat maar daarna... Dus hoop dat dit niet zo is..
Ben een van de weinigen die het een slechte serie vond geloof ik.. Vond het boek zoveel leuker! (Dat en een collega heeft al verraden hoe het seizoen afloopt.. Rotzak)
Erg leuke serie veel gezonde spanning hihi. Wij kijken alle bij leven mee en zitten er helemaal in. Eerste seizoen gezien , wacht geduldig volgend seizoen af.
Ik vind het TE. Te veel losse dingen die gebeuren in het stadje. Het gaat meer om wat junior uitspookt, barbie heeft gedaan, hoe het zit met dat propaan gas, dan dat het over die koepel gaat.
Ja beetje jammer dat we moeten wachten tot 2014. Maar dan ga ik het boek maar lezen. Mijn man heeft m gelezen maar wil niets verklappen.
Hij had natuurlijk een auto, terwijl zij moest rennen. En je weet natuurlijk niet precies hoeveel voorsprong zij had.
Waar komt die wind vandaan?? Lijkt me stug dat er sprake is van genoeg luchtdruk verschil binnen de koepel voor luchtstromen.
Je vond het idee van een gigantische onzichbare koepel die een stadje afsluit van de buitenwereld nog wel geloofwaardig? Niet over nadenken.