In Amerika komt seizoen 2 pas uit in zomer 2014.... Ik was ook teleurgesteld. ..maar wil wel weten hoe t verder gaat.
ja net als Terra Nova.. vond ik ook goed, maar uiteindelijk stopte dat ook helemaal door geld gebrek ofzo maar zomer 2014 in Amerika.. pff dan moeten wij nog wachten tot? 2015?
is het nou waar dat er gisteren niet alleen 2 afleveringen waren, maar na hart van nederland, nog een 3e? de laatste dus voorlopig?? dan heb ik die gemist.........baal als een stekker.
kerstman maar es lief aankijken, voor het boek..... ik kan en wil gewoon niet wachten. ik vind het een heerlijk meeslepend verhaal.
Goh... Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Stephen King meeschrijft aan seizoen 2. Ging er daardoor vanuit dat dit seizoen over het boek zou gaan en 2 een vervolg ofzo zou zijn. Dus verwachtte een "echt" einde. Jammer hoor!! Enne voor degene die het opviel dat de benzine er ineens weer was, obs viel het op dat álles opraakt, behalve de drank. Big Jim drinkt lekker door, maar heeft blijkbaar naast een enorme voorraad propaan ook zat drank ingeslagen
Dames, Er zijn een aantal berichten verwijderd omdat het verwijzen naar websites waar content wordt aangeboden waar copyright op zit niet is toegestaan op Zwangerschapspagina.nl. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl