door zijn rug gegaan

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    mijn vriend is gister avond onwijs door zijn rug gegaan. Hij zat achter de gezichtsbruiner hier aan tafel en stond toen op en lag gelijk op de grond kreunend van de pijn. Hij heeft 3 kwartier op de grond gelegen en is toen met heel veel moeite naar de bank gekropen.
    Daar is hij gaan liggen en ligt hij nu nog. Hij kan echt amper bewegen van de pijn.
    Hij is wel is vaker door zijn rug gegaan, maar de laatste keer dat het zo erg was is heel lang geleden. hij heeft waarschijnlijk in een verkeerde houding gezeten en te snel opgestaan ofzo
    Ik heb gisteravond het HAP nog gebeld. die zeiden ibuprofen en 2 paracetamol nemen en goed warm houden.
    maar nu zit hij te twijfelen of hij de dokter zou bellen of niet. Hij kan er zelf niet naar toe dus dan zou de dokter hierheen moeten komen. Ik weet ook niet of dat kan enzo.. maar ik weet ook niet of de dokter er wel iets aan kan doen? Maar wat zouden jullie doen?

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zou idd de HA nogmaals bellen, dan kunnen ze gewoon langs komen, ik zou er niet te lang mee wachten als hij zo'n pijn heb.
    sterkte voor je vriend!

3. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Bellen!
    Zeg altijd maar zo...NEE heb je, en JA kan je krijgen.
    Is het proberen waard....

suc6 en sterkte....

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    waarom zou je twijfelen of je de dokter zou bellen... als je wilt weten of je de dokter daarvoor kan bellen en of hij langs kan komen zul je toch echt even de dokter moeten bellen. Dan hoor je gauw genoeg of dat wel of niet de bedoeling is. Ze eten je gelukkig niet op door de telefoon :D . Gewoon doen, ben je ook van de onzekerheid af ;)

beterschap voor je vriend

5. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    De huisarts moet gewoon komen, je betaald niet voor niks zoveel ziektekosten, toch?

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Huisarts bellen!
    Hij heeft (denk ik als rugpatient) een spierverslapper misschien nodig.
    Succes en beterschap!

Mirre

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    en weet je al ets meer bar? heb je al gebelt? en wat zei de dokter?

8. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Toen ik door mijn rug was gegaan, mocht ik juist geen spierverslappers... Mocht alleen paracetamol met codeine en veel rusten.

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ligt eraan (volgens mij) wat reden van door rug gaan is!
    Spit of.....

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    En hoe gaat het nu?

Als ik zelf zo heftig door mn rug ga, laat ik echt wel iemand komen hoor. Met paracetamol en ibuprofen begin je ook net niets. Naproxen ofzo helpt een stuk beter. Liefst samen met iets van valium voor de eerste paar dagen.

In ieder geval sterkte ermee.

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Indien hij klaagt over uitstraling naar zijn benen, dan gelijk de dokter bellen. Er zit dan waarschijnlijk een zenuw beklemd en als daar niks aan gedaan wordt lopen de beklemde zenuwen heel veel schade op.
    Beetje paracetamol of iets anders helpt dan echt niet. Hij heeft dan echt hulp van de dokter of arts in ZH nodig. Laat je even weten hoe het is afgelopen?

12. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Naproxen natrium kan je gewoon bij de kruidvat kopen

tis wel heftig het helpt zelfs tegen spit maar ja heel wat beter dan ibuproven

moet je ook mee oppassen voor je het weet raakt je lichhaan afhankelijk en dan heb je altijd pijn

13. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Gaat alles goed?

14. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Hij heeft toch geen hernia :(:
    KLinkt allemaal zo bekent.

Wens jullie heel veel sterkte.

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Lijkt me zeer pijnlijk! pfff

16. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoe is het met je ventje? Heb je de dokter nog gebeld. Ik hoop dat het beter gaat met hem.
    Groetjes Jolie

Deel Deze Pagina