Gisteren heeft het volgende droevige bericht heeft ons bereikt van Door: Dit topic is geopend voor iedereen die zijn of haar medeleven wil betuigen. Door en Jan: Ontzettend veel sterkte toegewenst de komende tijd! Ik wens jullie alle kracht toe om dit een plekje te geven. Sterkte!
Door en Jan: Ook van hier veel sterkte toegewenst. Ik wens jullie alle kracht toe om dit een plekje te geven. Karin
Jeetje...hier zijn geen woorden voor te vinden... Sterkte met het dragen van het verlies... Liefs Nies
Door en Jan, heel erg veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode. Niemand kan zich voorstellen hoe jullie je voelen, maar het lijkt me echt heel erg zwaar. Ik hoop dat jullie veel steun hebben van de mensen om jullie heen. Heel veel sterkte
dit is toch niet te bevatten? wat een verlies, lieve door en jan al kennen we elkaar niet ik leef met jullie mee en wil jullie alle sterkte van de wereld wensen met het verwerken van dit verlies veel liefs patricia
Woorden zeggen niet genoeg voor jullie verlies! Heel veel sterkte voor jou, je man en familie! Gecondeleerd en ik brand een kaarsje voor jullie zoontje....