ik vindt dat dido had moeten winnen paco vindt ik niet dat die er recht op hefet met wat die evi aan heeft gedaan
Ik denk eigenlijk dat Dido ook wel over de grens zou gegaan zijn hoor, moest haar mannetje er haar niet uitgehaald hebben. Denk trouwens dat hij dat ook dacht, anders liet hij er haar wel mooi in.
nou nou had niet verwacht dat remco er in zou blijven maar ben er wel blij om want was die ivo een arroganete zak zeg. woensdag de finale ben benieuwd
Vond het alleen een beetje dom van remco dat hij vertelde dat hij koppel is,kan mss wel is in zijn nadeel werken.
Ik vind Remco een leuke, normale jongen en vond Ivo een arrogante l Ben erg benieuwd woensdag en ga ook zeker kijken. Volgens mij prob Annuska alvast Sergio te paaien voor als haar vriend haar niet meer terug wil. We gaan het beleven woensdag! Mirre
De laatste avond ... klapt ie uit de school ... het werkt OF is zijn voordeel OF in zijn nadeel ... woensdag zullen we het weten ....
Zou me niet verwonderen als Remco en Nicole toch nog met de hoofdprijs gaan lopen, en eerlijk is eerlijk, die verdienen ze ook, hij heeft het spel heel netjes gespeeld! Hoop dat Jenny hem een beetje gaat helpen om de overwinning binnen te halen!
Ik vind Nicole een enge meid, maar Remco gun ik het zeker. Hij heeft het netjes en goed gedaan! Wel lef hoor om tegen Jenny eerlijk op te biechten. Ben reuze benieuwd. Mirre
volgens mij heeft iemand hier gezegd dat een Belg wint want iemand kende de winnaars ofzo....dan valt Remco al af.....spannend
Ik heb ook eens gekeken. Mijn man en ik vonden Nicole allebei erg bekend. Heeft ze vaker meegedaan in een tv-programma?
nicol is veel t ejaloers terwijl remco super braaf is! Paco is een mooie kerel maar bah.. wat hij evi aan doet! jasses en nick en anuscka bluh! jasses grr kortom laat paco maar winnen hoor! Als je aan dit spel meedoet weet je wat er allemaal kan gebeuren! Ennuh zeg nou zelf... ik zou het nit droog houden hoor!