Undercover lover

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik zei dit ook meteen! :)

Heel eerlijk verdiend!

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    YES YES YES YES ...Whaaaaaaaaaaaaaa
    Zit te jubelen alsof ik zelf 100.000 euro heb gewonnen!
    Super dat Remco en Nicole hebben gewonnnen en idd...niet vreemd gegaan, eerlijkheid duurt hier toch het langst!
    Die Paco kan wel inpakken denk ik (het gezicht van Evi stond op onweer en geef haar eens ongelijk!)
    Pffff...die Annuska prob alles wat krom is recht te praten, normaal zal ze hem wel paaien met sex...en hij zegt overal (bijna) ja en amen op!

Ik vond het echt super dat R & N hebben gewonnen echt terecht!

Mirre

3. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    ja dat dacht ik ook al van nicole dat ze bekend er uit zat
    dacht eerst temptation ijland maar weeet niet zeker :(

vandaag 22 weken zwanger :D

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Evi kom op dump Paco ;)

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Yes, Remco is de winaar.....
    Die Paco zat echt te balen. Die zat zich al lekker rijk te rekenen.
    Ik gun het Remco en Nicole wel. Hij heeft dit eerlijk verdient, door lekker normaal te blijven doen.

Zoooo dat gezicht van Evi ...... Zij kan Paco nu volgens mij niet zien of luchten...... We zien het bij de volgende afleveringen.... Hoe is het nu met? Ik ben benieuwd...

Realtjuh jij wist het he? Je hebt erg goed je mond kunnen houden

6. Niet meer actief

Ow wat geweldig dat Remco gewonnen heeft! Helemaal goed, hij heeft het netjes en zeer slim gespeeld!

En die Paco, net een kleuter die niet tegen z'n verlies kan, op z'n lipje bijten, hahahaha :)
    Evi, dumpen die hap!

Kun je meeleven he met zo'n programma....

7. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
    ook ik ga helemaal uit me dak alsof ik zelf heb gewonnen :) :)
    maar vind dit een terechte winnaar echt helemaal top gewoon ben erg blij voor remco en nicole mag haar handjes dicht knijpen met zo'n jongen kijk maar naar paco.

en EVI DUMPEN DIE HANDEL ! :) :) ;)

liefs mopsje

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mooi he als recht zege viert ;) :D

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    JIPPY! ik ben zo zo zoooo blij! Ik gunde het remco ook het meest hij heeft zich netjes gehouden en is zooo lief helemaal huilen enzo ahhh! en Paco een beetje zeggen dat hij koste wat kost moet winnen als excuus dat ie lekker kan jeweetwellen wat een LOSER! Evi: dumpen die flapoor!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind het ook helemaal geweldig. dit is net wat Paco verdiend. Met zijn zielige verhaal: Ik kan niet verliezen. En het dan ook nog zo vertellen alsof Evi dat op haar klompen aan kon voelen.

Wel heb ik de indruk dat er gemanipuleerd is met de stemmen. Niemand verdacht Paco toch? Misschien doorgestoken kaart, om het leuk te laten eindigen.....

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo dat had ik echt niet gedacht dat Remco en Nicole zouden winnen!
    Wel leuk dat zij juist hebben gewonnen.
    Hij heeft er niet voor over de grenzen hoeven te gaan en de anderen hebben dat wel gedaan.
    Grappig om dat verschil te zien in die filmpjes dat Remco en Nicole alleen maar liggen te zoenen en Paco met Evi en Annuska met Nick druk bezig zijn met alles uitleggen!

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik had echt gedacht dat Paco zou winnen, maar super zeg dat Remco gewonnen heeft! Zo zie je maar, je hoeft je niet te misdragen om te winnen...
    Als Paco gewonnen had dan had Evi hem misschien makkelijker vergeven, dacht ik gelijk...

13. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik wist dus al dat Remco en Nicole zouden winnen ;) Maar dit mocht dus niet vantevoren bekend worden... (duh)
    Maar heb dus wel een hint gegeven ;)

14. Niet meer actief

Ik dacht idd ook van zo'n soort programma.

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik ben erg benieuwd wanneer (en of) en een aflevering komt zoals bij temp Island ook altijd was....3 mnden erna ofzo.
    Ben wel benieuwd hoe Evi's reaktie was nadat ze het vliegtuig naar huis ingingen.

Mirre

16. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Ow ow ow, dat gezicht van Paco! Hihi
    In ieder geval vind ik het echt hartstikke leuk voor Remco en Nicole!

Volgens ons (ja, mijn man is ook groot fan) heeft er een zus (tweeling?) of zo van Nicole meegedaan aan TI?

17. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ja, zo had ik jouw hint ook opgevat. Ik "wist" het dus al, dat was wel jammer. Maar ik gun het ze van harte! Je hoeft niet vreemd te gaan om te winnen! Misschien kunnen Annuska en Paco samen verder gaan. Kunnen ze elkaar proberen wijs te maken dat ze niet vreemdgaan. Van zulke mensen geloof ik niet dat ze in het dagelijks leven wel trouw kunnen zijn... Arme Nick en Evi.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn voor Remco en Nicole dat ze gewonnen hebben! Heel verdiend vind ik! Hij heeft het heel netjes gespeeld!

Wel dom van mij dat ik hier kwam kijken hoe het afgelopen is! Nu is er niks meer aan om het vanavond op tv te kijken!

19. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Vind het goed dat paco niet gewonnen heeft.... Ben volgende week benieuwd hoe het ze erna vergaan is. Ik hoop dat Evi hem gedumpt heeft.
    En Annuschka vind ik ook maar een raar mens. Ze walst zo over die arme jongen heen. Ze praat alles maar goed wat ze heeft gedaan.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ah Nick laat ook gewoon over hem heen walsen! Is een beetje zijn eigen schuld ook hé, veel te braaf is ie!

Hoewel ik Paco ken, vind het ook wel goed dat ie niet gewoon heeft! Zal z'n ego misschien eindelijk een beetje minder zijn!

Go Nicole en Remco! Hoop dat die nog mooi samen zijn!

Deel Deze Pagina