Frans Bauer moet december concerten afzeggen Volgens de pers mag Frans Bauer verlopig niet meer zingen ivm poliep op zijn stembanden. Hij zal zo snel mogelijk geopereerd moeten worden want als hij zou blijven zingen zou dit gevaar kunnen brengen aan zijn stem. Lieve Fransje heel veel beterschap en dat het maar gauw goed mag komen met jou. Sterkte. Liefs Lover
Hahaha! Het is mijn smaak muziek inderdaad ook niet, maar ik moet toegeven dat ik het wel een grappig mannetje vind om naar te kijken op tv, bijvoorbeeld..
Zo zeg, wat een ramp!...15 uitverkochte concerten verplaatsen Dit komt wel erg lullig gelegen zeg! Ik ben ook niet een megafan maar ben wel eens naar een concert geweest in Ahoy ( 1 van de 11 toen )...en je kunt zeggen wat je wilt...het zijn echt heel erg professioneel opgezette concerten en er zit mega veel voorbereiding in! Bovendien swingt heel Ahoy de pan uit...neem echt mn petje af voor 'm hoor! Bij deze ... Sterkte !
Het is ook niet mijn muziek maar zijn concerten zijn wel heel gezellig. Ik had moeten werken met zijn concert dus ik vind het jammer dat het afgelast is. En ik wens hem ook veel beterschap. Dat hij snel weer kan optreden.
vervelend voor hem, want er is toch een heleboel werk en geregel aan vooraf gegaan. zijn televisie programma vind ik leuk, maar zijn muziek helemaal niet. jammer voor de fans ook.
Arme Fransie! Ik vind het een schitterend mannetje... en zijn muziek op feestjes en partijen vind ik prachtig..
Ik zag net bij RTL Boulevard een filmpje erover. En Frans zat gewoon te huilen! Hij had het er echt moeilijk mee!
Nou ja, denk je dat hij er over in zit als jij iets mankeert? psies en andersom ik dus ook niet! Shit happens..
Tja tis wel sneu. Maar de echte fans begrijpen het vast wel, en komen gewoon op een ander tijdstip de shows kijken. Wel lullig eigenlijk dat het verder niet door de verzekering gedekt is allemaal
hier is zon echte fan die dus ook naar een concert zou gaan!baal er mega van maar hij heeft het goed dat ie niks gaat forceren.Frans beterschap en we denken aan je! liefs donky
Mijn muziek is het niet, maar ik vond hem wel zo sneu met die videoboodschap. Zag er ook echt slecht uit!
Ik hou absoluut niet van zijn muziek, maar verder vind ik hem een sociale man en gun hem dit dus echt niet.. Beterschap Fransje! (Ik hoorde gisteren bij Boulevard dat de concerten verplaatst worden naar het voorjaar)
ik vond het ook erg zielig voor em, zijn fans en het zingen is zijn lust en zijn leven, en dan dit! frans heeeel veel beterschap en sterkte met de operatie!