Bericht in AD: Vaders missen kroeg, slaap en sex

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lia, 12 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
  2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ha!
    Dat mis ik soms ook wel hoor ;)

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hahaha... Mijn vriend mist dit ook heel erg en ik soms ook wel, maar je weet van tevoren dat het je hele leven zal veranderen dus wij hebben er niet zoveel moeite mee.
    Of een van ons 2 gaat weg of we regelen een avondje oppas en gaan lekker met z'n 2en.

4. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik hoorde het al op de radio vanmiddag. Maar ja, wat hebben we hier aan.. Ik vind het logisch en niet zo gek dat mannen dit missen. Maar denk dat vrouwen dit ook wel missen!

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Zeikerds, die mannen :p

6. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Haha! Precies!
    Ze zijn ook zoooo zielig..

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Vind dat weer zo'n bangmakend bericht. Als je het goed regelt, kun je allebei best weleens een avondje uit. Zie het bij mijn bandgenootje, heeft een zoontje van 3, en ze kan gewoon altijd lekker mee als we een optreden hebben in het weekend. En soms gaan we ook een avondje stappen met de band en dan is er ook geen probleem. Kunnen papa's toch ook?
    Beetje creatief zijn ook...in de zomer kun je best je kindje meenemen ergens heen en dan lekker een terrasje pikken ofzo. Of naar een openlucht festivalletje gaan, lekker luieren in het gras met en biertje erbij. Oke het enige is dat je geen seks kunt hebben in een openbare ruimte. Al hoewel...zijn volgens mij genoeg vindingrijke stellen ;)

Deel Deze Pagina