ach een paar maanden en je hebt weer een bobje dus wie niet waagt wie niet wint, als je het echt heel leuk vind, why not?
Nee, met zulk lang haar vind ik het zonde. Maar zij heeft er nog haar overheen vallen volgens mij? Met een klein staartje erin nu... Das misschien wel leuk, kun je het ook verstoppen.
Gaaf! Ik heb het ook gehad. Nooit spijt van gehad. Het is inmiddels allemaal weer aangegroeid en kan het nu niet meer doen vanwegemn werk maar ik heb vaker zulk soort kapsels gehad. Ik vind het echt stoer!
Not! Heel soms vind ik het wel leuk, het moet je echt staan..... Je moet verder ook wel een beetje vrouwelijk zijn, anders is het net alsof je niet kan kiezen.... Zou het zelf nooit doen, er zijn wel stoerdere kapsels te bedenken als deze optie
Het is ook niet echt mijn ding, maar mijn lange haar is me dan ook heilig. Ben lang niet stoer genoeg daarvoor.
Ik vind het echt vreselijk. Vind het er ook uitzien als verminking haast, en alsof je niet kunt kiezen wat je wilt hebben/zijn. Sowieso heb ik niet zoveel met kapsels of kleding als image-statement. Slaat nergens op
Ik zou het zelf nooit doen Maar ik vind het wel leuk staan Dus ik heb geen mening gestemd. Voor een ander HOT voor mezelf NOT
Ik vind het afschuwelijk maar je moet doen wat je wilt! Ik kan niet naar de beste zangers van Nederland kijken wat daar zit Raffaella met haar afschuwelijke kop met haar blèhhh.
Zo heb ik m'n haar ook en de " scheiding" van kort naar lang loopt schuin naar achter....maar m'n haar is wel korter I LOVE IT!!!!
Ik vind het op de foto die je geplaatst hebt wel stoer staan, mooi zou ik het niet willen noemen. Tot nu toe heb ik het niet bepaald aantrekkelijk gevonden als ik het bij iemand zag. Het is ook een beetje alsof je heel hard een statement wil maken over iets. Zo van: "Zie je wel! Ik ben heel erg stoer/hip!" Daar hou ik nooit zo van. Maar je hebt gelijk, we zouden het beste kunnen oordelen als je een foto zou plaatsen van jezelf....