wat zou je achteraf dus nooit meer kopen ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ducie, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ducie

ducie Bekend lid

15 feb 2008
    662
    0
    0
    ik zn wasbakje voor op de komode
    wat een onzin zeg
    en jullie?
    gr anja

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    idd dat waskombakje...
    en navelbandjes!
    en een stuk zeep....

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Blij dat jullie zeggen dat die waskom overbodig is want ik twijfelde al enorm of ik dat wel aan wilde gaan schaffen!! :p

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind een waskom weer wel handig! Gebruik hem echt iedere dag om mijn dochter 's ochtends te wassen op de commode..

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Navelbandjes, die écht niet meer nodig zijn en het inzetje in het babybad.....echt nóóít gebruikt. Oh ja, een hele complete set tommee tippee flessen, terwijl hij alleen goed bleek te drinken uit Difrax flessen :)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Idd de navelbandjes.... en het zitje voor in bad. Dat laatste heb ik voorlopig maar uitgeleend aan een vriendin die hem heerlijk vindt.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Die dingen die tot nu toe zijn genoemd had ik niet eens gekocht.

Hier waren de miskopen:
    voedingskussen en het babybad + standaard.
    Ik heb ze nooit gebruikt, babybad gebruik ik als wasmand.

8. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Miskopen hier:
    - Babybad met van die thermo-flesjes (had beter goedkoop bad kunnen nemen want gebruiken hem maar weinig en die flesjes nog nooit gebruikt)
    - Voetenzak van Maxi cosi; veels te warm (ja zelfs nu)

Waskommetje heb ik niet gekocht. Maar heb bij Lotte toen ze enorme billenuitslag had wel iets dergelijks gebruikt om met water de billen af te wassen; dat was echter gewoon een plastic bakje uit de keuken (een saladebakje zeg maar)

9. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik zou de waskom niet meer kopen, alleen gebruikt door de kraamverzorgerster

En de babyfoon, navelbandjes, stuk zeep en dat was het geloof ik wel.

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik gebruik die waskom ook om onze dochter 's ochtends te wassen/op te frissen als ze die dag niet in bad gaat/weinig tijd is.

Navelbandjes zijn gebruikt door de kraamverzorgster om een beha van te maken tijdens de stuwing :D Daarna nooit meer gebruikt (maar op dat moment wel héél handig dat ik ze in de kast had liggen).

Stuk zeep: nooit gebruikt! En dus ook zeepbakje onzin.

En wat ik ook niet meer zou kopen is zo'n duur badje met die zwitsal flesjes... zou een 'gewoon' goedkoop badje kopen.

En een aerosleep voor in t wiegje (als je die al gebruikt). In het begin ligt je baby toch op de rug (in principe, anders kun je t altijd nog kopen). En tegen de tijd dat het wel op het buikje kan draaien ligt het waarschijnlijk toch niet meer in een wiegje.

11. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    een sangenic luieremmer. Ik gebruik veel liever losse luierzakjes die de container ingaan.

12. Mammie69

Mammie69 Actief lid

3 mrt 2009
    139
    0
    0
    Gorinchem
    Een waskom vind ik juist ideaal. Alleen niet om te wassen :D. Ik heb hem gevuld met aan de ene kant luiers en aan de andere kant tubetjes billenzalf e.d. Zou hem niet willen missen.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina