Unilever stopt met gebruik van plofkip

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sann, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Eindelijk stoppem ze ermee. Ik vind het vreselijk dat dierenleed en weiger er dus ook aan mee te werken en in stand houden ervan. Voor mij uitsluitend biologisch vlees en dat betekent dat ik dus niet elke dag vlees eet. Is nog gezonder voor een mens ook.

2. Bri

Bri Niet meer actief

@Bastet: Ik vind dat dieren recht hebben op een fatsoenlijk bestaan, ook als ze uiteindelijk op mijn bord eindigen. Als je dat niet vindt, kan ik me voorstellen dat je redeneert vanuit wat jij lekker vindt om te eten en hoeveel geld je daarvoor over hebt.
    Zodra het dood is, is het vlees, maar zolang het nog leeft zie ik dat toch echt anders.
    Je hebt het over levende wezens, met een zekere mate van bewustzijn, die pijn en plezier kunnen ervaren. Dat is voor mij meer dan 'vlees met een bloedsomloop'.

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Maar kochten jullie nu helemaal geen (plof)kip dan? Voordat Unilever zou gaan stoppen me de plofkip??
    Ik vind het beter dat ze dat niet meer gaan doen want de "waterkip" is inderdaad minder lekker maar ja ze verkopen ze nu wel dus koop ik het nu ook...

4. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Nee, wij kochten nooit plofkip. Wij eten eigenlijk bijna nooit kip, en als we het eten, dan biologisch.

Deel Deze Pagina