Te Koop: Diverse Spullen wat niet meer gebruikt wordt

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door susanne85, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    Beste allemaal.

Via dit berichtje bied ik een "hoop"spulletjes te koop aan die wij niet meer gebruiken omdat ons kleine ventje of eruit gegroeid is of omdat t gewoon weg niet meer gebruikt wordt maar nog wel bruikbaar is.

Hierbij de lijst: Prijs ..... Doe een goed bod, geldt voor alles wat aangeboden wordt;)

Oranje autostoeltje van Be safe nr 1 van 0 tot 9 maanden ongeveer ( Nog in goede staat en door 2 kinderen gebruikt) Geen ongeluk mee gehad.
    Box met schuiflade onderin van licht hout. ook door 2 kinderen gebruikt maar nog goed voor bij opa & oma.
    2 Boxkleden. 1 blauwe en 1 zelf gemaakt in patchwork
    Muziekmobiel van Woezel & Pip. Doet t nog prima
    Buikdrager van Chicco Zwart. T kindje kan op 2 manieren erin. Met gezicht naar je toe als hij/zij nog babytje is en met gezicht van je af als t wat ouder is.
    Wipstoeltje. Limegroen. is nog nooit gebruikt dus eigenlijk nog helemaal nieuw
    Meisjeskleding. Nog wat maten maar weet die niet zo uit mijn hoofd. kom ik dus morgen nog op terug;). De kleding kan nog met gemak een 2de keer gedragen worden want alleen de oudste heeft t aangehad
    20 a 25 tal hydrofieldoeken. Zijn door t wassen iets grouwer van kleur geworden maar nog helemaal goed voor gebruik (geen slijtageplekken op vlekken)
    6 hydrofiele washandjes. bijna nooit gebruikt

Dit was t zo een beetje. Pb me als je fotos wilt zien want dan maak ik die voor je. Beetje lui voor geweest om t al van te voren te doen:)

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    echt Niemand? Hmm schiet niet op zo!.:)

3. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Misschien scheelt het als je er foto's bij zet. Trekt toch iets meer de aandacht.

Deel Deze Pagina