Joolz day onderdelen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Friesje203, 14 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    wij hebben een Joolz day earth gekregen van mijn nicht, 4 jaar oud.
    Niets mis mee, kan zeker voor ons eerste kindje nog prima mee.
    Alleen allle bandjes zijn aan vervanging toe, wat redelijk logisch is naar 4 jaar intensief gebruik.
    Alleen staat er nu al weken op de site van Joolz dat ze tijdelijk niet leverbaar zijn, heeft iemand dit ook ervaren en misschien meer info?

Ik snap dat het een oud model is, dus dat sommige dingen niet meer gemaakt worden snap ik ook, maar wielen zijn wel essentieel opzich. Mijn vriendin heeft afgelopen oktober een nieuwe aangeschaft dus het zal vreemd zijn als zij nu ook al niets meer kan bijbestellen..

Ik wilde vandaag bellen, maar je kan alleen mailen...
    Als jullie ook niet zo wat er van weten doe ik dit maandag wel even.

2. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Hier afgelopen maart een jaar geleden de zwarte wielen willen bestellen, ook uitverkocht. De winkel (waar de wagen vandaan kwam) gebeld en zei zeiden me dat ze al weken uitverkocht waren en dat t slim was de zilveren te bestellen. Vind dit minder mooi, mar goed dit maar gedaan. Ik zie dat die nu ook uitverkocht zijn.... er zijn verschillende (web) winkels die ze wellicht verkopen naast Joolz. Even googelen of morgen die dichtstbijzijndste winkels even bellen? Succes!

3. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Alles al bekeken maar overal zijn beide kleuren uitverkocht.

Gaan straks met onderstel en al naar een winkel vragen of we de wielen van het nieuwe model mogen proberen. Misschien past dat.

4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    En past het? Wij moeten ook nieuwe wielen (voor en achter). Heb een zwart frame en zwarte wielen. Wil ze wel graag in het zwart idd.

Heb wel ergens gelezen dat joolz meerdere leveringsproblemen heeft?

5. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Nee het past helaas niet, blijft speling in zitten.. mijn man gaat kijken dit weekend of hij de as er uit kan halen en dan eventueel kan omzetten.
    de mevrouw van de winkel gaat maandag met Joolz bellen en vragen wat de levertijd is, langers als 4 weken willen we niet meer gaan wachten eigenlijk..

6. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Oh thnx!! Deze had ik nog niet gevonden.
    Je hebt me enigszins gerust gesteld :)
    Mocht Babypark maandag dan geen bericht geven dan ga ik ze hier reserveren!

7. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Succes ermee!:thumup:

8. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844