Ooh nee he ik krijg ineens sinds gister mijn twijfels over de naam!! Wij zijn er al sinds de 20 weken uit dat de kleine Lano gaat heette en nu twijfel ik ineens. Wat zouden jullie doen op zoek gaan naar wat anders of is dit gewoon een hormonaal iets? Vind de naam niet mooi staan bij de achternaam...
Het kan heel goed iets hormonaals zijn. Probeer eens te bedenken waarom jullie die naam toen zo mooi vonden? Als je de naam echt niet mooi vind zou je op zoek kunnen gaan naar een andere naam. En die dan vergelijken met de naam die je nu hebt.
Geen paniek! Je hebt nog even de tijd. Ik vind Lano persoonlijk niet zo mooi. Maar smaken verschillen. Menno vind ik leuker. Heb je een Hollandse achternaam? Dan zou ik ook voor een Hollandse voornaam gaan.
Ik zou even nagaan waarom je zo twijfelt en zoals eerder genoemd even verder kijken en deze naam vergelijken met de naam die je al hebt. Misschien Jonno?
Uiteraard is het een kwestie van smaak, maar ik vind Lano een soort afkorting van Dylano. En ik ga mee met de andere dames: als je een hollandse achternaam hebt dan zou ik ook voor een hollandse voornaam kiezen. Lano jansen of Lano de vries klinkt dan een beetje vreemd
Vind het prima kunnen met Hollandse achternaam. Vind zo ie zo dat je daar niet eens op hoeft te letten, want ja dan kan men generatie op generatie niet eens een keer heel wat anders doen qua naam. Doet er ook niet toe wat wij ervan vinden, zou bij jezelf nagaan waarom je twijfelt. En of dat dus wel geldige reden is.