Hallo. Ik ben nog niet zolang zwanger, maar omdat we weten hoeveel moeite het kost om een jongensnaam te zoeken zijn we er al een beetje mee bezig Wij zoeken dus een naam met 4 letters. En het liefst 2 lettergrepen. We hebben al een zoontje M.ik.a. De naam mag niet met een A M of J beginnen. Wij vinden namen als Vigo/Figo , Duco enz leuk. Iemand ideeen?
Nero Ciro / Kiro Kimo Lano / Lanu Gino Kajo / Kayo Vico Reno / Remo Vito Ivar / Ivan Ilan Ilai / Elai Danu / Dano Rune Ravi / Revi Noam / Noan Loan Dion / Deon Luan Roas / Roar Ruan Lias / Nias Zion / Zian Zias Zito / Zino Diaz Niam / Nian Reon Evan / Eran Owen Otis Odin Roué Edu / Edo Nyo / Lyo / Kyo
Allemaal 4 letters. Uit je titel haal ik dat je maximaal 4 letters wil (dus 2 of 3 mag ook), maar in je post moet het wel echt 4 letters zijn. Dus geen idee wat het nu precies is, maar 4 letters is sowieso goed dacht ik Twee lettergrepen Boaz Ciro Cody Dani, Davi Davy Dayo Dion, Deon Ebbe Eben, Éber Eden, Edan Eder, Edur Egil, Egon Eino Elis Elmo Elof / Elov, Eluf Elon Eloy / Eloi Emil Emyr Enzo Eran Erez Erik Erno, Ermo Esau Evan, Ewan Eyal Ezer, Ezar Ezra Feri Fido Gaël Gero Geza Gian Hero, Hiro Hugo Hyam Iago Ibai Idan Idir Igon, Igor Ilai Ilan, Ilar Imre Isay / Isai Isha Ismo Itai Ivan, Iwan Ivor, Ivar Kavi, Kari Kian, Kéan Kiro Kobe Laël Lari Leon Levi Liam Lino Lior Lode Loïc Ludo Nebo Nero Nilo, Nino, Neno Noah, Noam, Noak Noël Obed Odin, Oden Ofer, Ofir Oiva Olaf / Olav, Olof / Olov, Oluf Olle, Olli, Onni Omar, Omer Omri Oran Otar Otis Ouri Ovid, Oved Owen Ozzy Paco, Pavo Peio, Pejo Reko, Reno Remi / Remy, Remo René Revi, Ravi Rico Roan, Roar Roni Rudy Rune, Rube Ryan Sami, Savi / Zavi Simo Taro, Tero Temo Timo, Tilo Tobe, Toby Tony Tore, Ture Tygo, Tyge Tyko Vano Veli Vesa Vico, Vigo Vida Wido, Wibo Yoni Yori, Yuri Yuda Zeno Zion
Niet twee lettergrepen Beau Boyd Bram Carl / Karl Chas / Chaz Daan Dane, Dave Dean / Dene Dwyn Elia, Elio Ezio Finn / Fynn Fitz Flip Frey / Frej Glen Haul Hoyt Ilia Kars Kent Knox Knut / Knud Koen Kris Kyle Lars Lenn Loyd Lutz Luuk, Luke Lyle Neil Nels, Nils Nick Quin Rens Rhys Rick Rolf Ross Saul Sepp Stan, Sten Stas Stef, Stav Sven Thom, Thor Tijn Todd Toon Trev Trey, Troy Tuur Walt Ward Wolf Zeph / Seph
Bedankt voor de namen 7Michelle7 alleen dat zijn niet echt onze smaak namen. Zou mn kind niet graag Knut noemen haha. Maar toch bedankt Dex vind ik ook erg leuk, maar mijn vriend dat hij veel te vaak voorkomt tegenwoordig. Lars Noah en Ravi vinden we ook erg leuk. Maar geen wauw gevoel. Wat lastig.! Haha
Mischien een tip: Ik had ook bij geen enkele jongensnaam een wauw gevoel. Wij hebben degene gekozen die boven aan t lijstje stond en zijn deze gaan gebruiken in huis als we het over de baby hadden. Uiteindelijk ga je dan ook van die naam houden, ik zie me kindje nu echt voor me met die naam en kan geen andere naam meer voorstellen. Ben hem ook echt heel leuk gaan vinden. Wat ik dus bedoel soms moet je er gewoon even aan wennen, ik wachtte ook steeds op n naam die ik wauw vond maar die kwam ook niet.
Het is de enige naam waar ik een wauw gevoel bij heb. Vriend wil hem echter als Figo schrijven dan en ik vind dat erg lelijk. Maar hij weigert vigo ahhaha
Vigo is er leuk bij! Misschien wil je man per se Figo vanwege de voetballer Luís Figo? Volgens Google Translate is Figo trouwens een Italiaans woord en betekent 'koel'.
Hij wil perse Figo omdat dat anders is haha. Ik heb gelukkig nog heel wat weekjes en ga gewoon mn zin doordrammen haha