Heeft iemand hier ervaring mee? Onze dochter is nu nog veel te klein om in de buggy te gaan, maar ik begrijp dat de buggy van de Speedi niet altijd even prettig is. Helpt de zitverkleiner om je kindje beter erin te laten zitten?
ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar heb ooit op een ander forum alleen maar positieve verhalen gelezen. het schijnt dat de zitting vd speedi voor kleine kindjes wat breed is, en met een verkleiner los je dat probleem dus op. ideaal voor de tijd dat de dreami te klein is geworden, en de buggy nog te ruim is eigenlijk. hoop dat je er wat aan hebt, succes!
Heb er nog nooit van gehoord. Vertel er eens meer over! zoals waar deze te verkrijgen zijn. Mijn mannetje zit nu pas redelijk in de speedi. We hebben echt een tijd geklooid met kussen e.d.
Onze speedi heeft ook geen verkleiner. Toen Sanne te groot voor de dreami was en te klein voor de buggy hebben wij eerst de voetenzak erin gedaan, ze glijden dan niet steeds weg en verklein je de wandelwagen ook een beetje.
de verkleiner zit ook niet standaard bij je wagen. je moet ze los kopen. er is een online-winkel waar je ze in allerlei kleuren kunt krijgen, maarrrrr... ik weet niet meer welke! heb me al suf ge-google'd, maar heb 'm nog niet gevonden. ze waren niet van quinny zelf, maar een ander merk. maar ze pasten perfect! en dus in alle kleuren te koop. wij hebben een papillon, en ze hadden oa. limegroen en bruin en turquoise, dus keus genoeg. maar waar ook weer te koop..... ?
Eva bleef wel goed rechtop zitten, maar de gordels zijn veel te groot en als ik haar nu rechtop zet glijdt ze over de gladde stof naar beneden tegen dat ding aan waarin je de gordel klikt en heeft ze een rare bocht in haar rug. Ik stop er nu een opgerolde hydrofiel tussen... maar ik vind het wel belachelijk dat het zo moet, maar goed. De gordels had ik zelf tijdelijk ingekort en heb ik een tijdje geleden weer losgehaald.