Seyhan. Mijn zoontje heet zo en ik hoop eind dit jaar begin volgend jaar te mogen starten als BAM voor een brusje. Overigens hoeft het nu geen Turkse naam meer te zijn maar wel passen bij mijn ventje zijn naam
Vind Seyhan een leuke naam. Heb voornamelijk Arabische suggesties voor je. Seyhan & Ailin Asli Ayda Faela (Feelaa - Fajeela) Fayza Jay(r)a Juna Kayla Kaylan Kay(r)a Linzi Maysa Neylan Ryva Vilsan Xyza Anwer Aydin Eray Hayden / Hayder Khayri Maelan Mayron Reave Rhys Sennet
Aaron / Aron Almar Aram, Aran Arlo Aro Ben Boan Casper / Kasper David Diem Doran Elias Emiel Emre Ezra Felix Fero Floran Iben Isha Izar Jonan Jorik, Jorrik Karan Kásh Kéan Len / Lenn Lex Loïc / Loïk / Lowiek Louk / Loek Maran Maro Maroun / Maroen Moos Nero Nilo Noah Noam Oskar / Oscar Quin, Quint, Quinten Revi Roan Roek Ronan Rouan Sam Sem Sen / Senn Sepp / Seb Stan, Sten Taro Timo Tobe Viktor / Victor Zef / Sef / Zev / Sev
Michelle staan mooie namen tussen! Sem, Noah en Roan vind ik best wel mooi voor een jongen. Had ook nog evt in gedachten Liam, Kyano, Xavi Voor meiden had ik als eerste Zoé, Ilyana, ilani, Anisa, Selena.