Wij willen graag een nieuwe kamer gaan aanschaffen voor de baby, heb leuke gezien bij de babydump. Nu krijg je bij een aantal kamers ook een gratis box erbij... nu hebben wij geen box meer nodig dus ik vroeg me af of er meer zijn die dit hadden en of je dan die korting kreeg op het kamertje of misschien dat je er iets anders voor uit mocht zoeken?
Volgens mij krijg je dan gewoon korting. Zou het dan wel in de winkel bestellen. Kun je het ook direct vragen!
Ja dat wil ik sowieso doen inderdaad heb verschillende mooie gezien dus wil ze ook in het echt nog even bekijken. Bedankt voor je antwoord
Ik had er een babykamer gekocht, en latee een kinderwagen. Toen kreeg ik het geld van de box als korting op de kinderwagen! Dus weet niet precies hoe het zit. Maar vond ze ook super behulpzaam trouwens. Graag gedaan!
Kijk dat is nog eens een leuke korting!! Kinderwahen hebben wij vorig jaar via internet besteld dus die hebben wij niet meer nodig... Ben benieuwd waarmee ze komen evt (we blijven hollanders hè ) en anders zoek ik er nog wel iets bij uit... geen probleem hoor haha
Komt vast goed! Vond ze echt heel erg aardig bij Baby-Dump! Was ook een leuke verrassing dat ik 89 euro korting kreeg op de kinderwagen. (En gratis luiertas en autostoel)
Ze zijn inderdaad wel vriendelijk bij baby dump. Wij zijn toen ook heel goed geholpen bij onze eerste. Maar ze zijn inmiddels wel overgenomen door babypark dus de soepelheid kan misschien veranderd zijn. Zou gewoon brutaal zijn en het in de winkel vragen wie weet krijg je inderdaad die korting of mag je wat anders uitzoeken.
Ik zag het laatst inderdaad dat ze zijn overgenomen... Brutale mensen hebben de halve wereld dus ga het zeker proberen