Isi Cosibag (wikkeldeken autostoeltje)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Klevkin, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Hallo allemaal,

Voor onze pasgeboren zoontje zijn wij op zoek naar een wikkeldeken voor in de autostoel. Nu heb je de standaard wikkeldekens, maar dan zijn de armpjes "vast" als het ware. Ik zag ook de Isi Cosibag, die heeft mouwtjes, maar ik vroeg mij af hoe handig dat eigenlijk is en hoe die eruit ziet als je hem uitvouwt.

Ik ben dus op zoek naar ervaringen en eventueel misschien zelfs een foto van deze doek als hij uitgevouwen is. (omdat de andere wikkeldekens ook als kleden op de grond te gebruiken zijn).

Bedankt!

2. misa

misa Niet meer actief

Ziet er mooi uit (heb er geen ervaring mee), maar ik denk dat het best een gedoe is met die mouwen. Ook kun je er dan denk ik bijna geen jasje meer in aan doen (als dat nodig is). Voordeel lijkt me dat het mooi aansluit bij het halsje.
    Dus wie weet heeft iemand wel ervaring om met je te delen!

3. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    dank voor je reactie, helaas nog geen ervaringen tot nu toe :) nou ja, dan gaan we in de winkel maar kijken.

We halen hem juist omdat hij langer meegaat dan een jasje, 25 euro voor een jasje maat 56 of 25 euro voor deze die langer mee gaat. Maar ik twijfel nog heel erg tussen deze en een gewone wikkeldeken........dan morgen maar naar de winkel zelf en even kijken.

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ze zien er wel grappig uit...
    Ik zou er niet voor kiezen. Daan is van oktober en nu dus ruim 4 maanden oud. Maar hij heeft het nogal snel warm.
    De voetenzak van de MC had ik in opruiming gekocht maar heb hem maar paar keer gebruikt toen het echt zo vroor.
    Verder gebruik ik een dun jasje en dan een dun dekentje over zijn voetjes/ beentjes heen.
    In dit ding zou hij het echt veels te warm hebben. Het is ook een erg warme muts (lijkt me)?

Mijn dochter is van april.
    Bij haar een wikkeldeken van Lief! gebruikt en van Koeka (omslagdoek, ook bij Daan veel gebruikt). Armpjes inderdaad bij elkaar.
    Maar bij Lotte hebben we het maar kort nodig gehad omdat het toen al warm was. Dus zij zat gewoon in de kleertjes en dan soms een dun fleeche dekentje er los over.

Succes met kiezen....

5. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Nou we zijn vandaag wezen kijken :) en we hebben toch tot een gewone wikkeldeken besloten, want bovenstaande was eigenlijk gewoon een grote slaapzak met mouwen en een capuchon die in een autostoel kan........
    Daar past een pasgeboren baby niet in, die verzuipt er gewoon in. Dus toch heb gewoon de wikkeldeken gekocht.

Bedankt voor de reacties in elk geval!

Deel Deze Pagina