Ik vind Sjors wel leuk! Lief en stoer . De rest heb ik echt niks mee, sorry. Snap de hele hype rondom Robin ook niet zo (a). Bovenal doet het me denken aan Robin van Bassie en Adriaan.....
Ik vind Robin ook het leukst! Guusje trouwens ook! Reneé, Billie, Sjors en (vooral) Pascal wat minder. Charlie zag ik ook bij iemand staan.. ook leuk! Verder heet ons buurmeisje Lux.. ook best unisex
Voor vriend moet de naam echt hollands kunnen klinken. Dan vallen er al veel af. Charlie vind ik super maar die vind vriend weer niks. Voorbeelden als Senna, zijn in mijn ogen echt niet unisex. Ik weet dat dat wel zo is maar dat zie ik echt als 100% meisjesnaam. Ik vind de meisjesnaam in ons geval zo lastig! Maar toch heb ik heeel erg het gevoel dat we een meisjesnaam moeten hebben. Casey vind ik geweldig. Vriend vind hem te engels. Lastig..
Ik ben gek op unisex namen bij mij op t lijstje stond ook B.o maar dat vond mn vriend niks. We hebben heel lang getwijfeld over S.am, uiteindelijk niet gedaan maar waarschijnlijk wel als we ooit nog een 2e dochtertje krijgen. Maar van jou lijstje vind ik Robin en sjors t leukste
Eens. Waarom zou je het bewust zo moeilijk willen maken voor je kind dat mensen zich steeds moeten afvragen of hij/zij een meisje/jongen of man/vrouw is?! Verplaats je ook in het kind en wat hij/zij nu leuk zal vinden over 10 of 25 jaar. Ik ken eigenlijk alleen maar Nederlanders (woon in het buitenland) die een hekel hebben aan hun naam omdat niemand deze fatsoenlijk uit z'n strot krijgt in het Engels en dan ook nog eens niet weten of ze een man of vrouw zijn in eerste instantie......
Billie is engels. Jongensvariant is officieel Billy. Renée is prima uit te spreken in het engels en jongens variant is eigenlijk Rene/René.
Van jou rijtje vind ik, hoe verrassend , Robin het leukste. Verder heb ik bij een jongen niets met de naam Rowan, maar vind ik Rowan voor een meisje wel weer erg leuk. Misschien Anne of Marijn nog een optie?
Robin is leuk. Pascal(le) afschuwelijk Renée beetje passé Sjors..nee, toch echt te jongensachtig Billy is een kast van de Ikea Micky leuk!
Wij vonden het ook leuk (al de Namen die je in dit topic noemt zijn bij ons ook de revue gepasseerd)! Maar een Robin kennen we al een wat betreft de andere namen, daar kwamen we niet uit. Vriend vond het1 leuk, ik het ander. Dus uiteindelijk hebben we nu unaniem en andere naam gekozen!
Ik vind Reneé de leukste uit je lijstje. Verder nog unisex namen die ik hier niet gelezen heb: Marlon Sacha Luca En niet helemaal unisex want voor een jongen moet er een s achter: Lauren