Wij zijn nog op zoek naar een naam voor een meisje. Nu valt het op dat wij echt van unisex namen houden.. Zo vinden wij Jordan ( djorden) uit gesproken ) Jamie of jaimy Charlie Erg leuk wat denken jullie ? Of hebben jullie nog ideeen ?
Van jouw rijtje vind ik alleen Charlie wel leuk. Meer unisex namen: - René(e) - Robin - Alex - Sacha - Mischa - Sam
Ik vind het zeker leuker namen, maar toch zou ik zou ik het denk ik zelf niet doen. Hier nog een paar van die namen: Robin / Robyn Sjors
Vind ik wel leuke namen, ja. Jamie en Charlie vind ik het leukst. Andere ideetjes... Addison Alex, Alexis Allyn Ashley Aubrey Avery Bailey Billy Blaine Blair Bobbie Brett Brice Brooklyn Caden Cameron Casey Cassidy Chris Cody Connor Dakota Dallas Dane Danni, Danny Devon Donovan Dorian Drew Dylan Elliot Evan Florence, Florrence Flynn, Flynne Francis Fynn, Fynne Glenn Harley Hayden Hayley Hazel Jacky Jade, Jayde Jadey, Jady Jess Jessy, Jessie Jodi, Jody, Jodie Joey, Joë, Joï, Jowi, Jowy Jools, Joolz, Jules Joss Kelsey Kendall Kess Kiley Kit Lee Lesley, Leslie Lindsay Logan Lou Loucka, Louka, Lucca Luka, Luca Lumen MacKenzie Madison Marley, Marlie, Marly Mika, Nika Morgan Nicky Nim Noel Onyx Payton Perry Pip Puck Quinn Ray, Raye, Ree, Rée Reagan, Regan Reese Ricky, Rikki Riley Robin Ryan Sage Sam Sasha Scarlett Scout Shelby Sidney Silver Sky(e) Skylar Sonny Stacy Stevie Stormy Sunny Taylor Terry Tibbi / Tibbie / Tibby Toni Tory, Tori Vesper Wesley Whitney Wynne Zoey
Met deze lijst Ben ik ook heel blij het is wel een genre waar we het in zoeken dank je wel ... Vind Logan ook erg leuk !! Morgan is de tweede naam van mijn oudste dochter..
Mijn dochter heet Charlee. dus uiteraard vind ik Charlie helemaal super. Jordan vind ik ook heel stoer, jamie iets minder. Ik vind Levi/Levie/Levy ook erg stoer voor een meisje, en Loghan/Logan ook. succes!
Charlie vind ik een hele leuke naam voor zowel een jongen als een meid. Bij een meid is ie lekker stoer!!
Quincy en Quinty vind ik ook erg mooi ! Heftig ook wat je mee gemaakt heb gaat het een beetje met je? Knap dat je nog zo actief bent hier..