Hoi, Wij hebben een zoontje genaamd Devin Nolan en zijn nu bezig voor een tweede. Vroeg als ik ben, zoek ik een jongensnaam die daar bij past. Meisjesnamen weet ik genoeg haha! Wel gek want toen ik zwanger was van Devin wist ik alleen maar jongensnamen Waarschijnlijk omdat we wisten dat het een jongen werd! Ik zoek een naam die past bij Devin, in het Engels uit te spreken valt ( en Nederlands natuurlijk) en niet in de top 20 staat! Wie oh wie heeft er leuke tips?! Alvast bedankt!
-Kian -Ramon -Jordi/Jordy -Ian -Chase -Camron -Codi -Jarod -Logan -Travis -Nick -Loyd -Mylo -Riley -Ralph -Steven -Sylvan -Yorick -Glenn -Scott -Winston -Ronan/Roan -Jordan
Taylor River Jonah Bentley Lennox Jason Tyler Quincy Damon Jackson Mason Justin Jayden Elroy Aiden Kain Casey Riley
Hoe zouden jullie Ferron uitspreken? Fèrron? Met een korte e? Als ik hem zelf uitspreek klinkt het al zo Engels maar dat doet niet iedereen en wil wel wat het mooi klinkt. Ik vind zelf Mick erg leuk, simpel maar goed uit te spreken.;