Ik weet dat ik net zwanger ben en het leukste wat ik vind om te doen is babynamen uitzoeken, ik heb hiervoor al wel wat maar misschien komt het gouden ei hier langs. Namen mag niet beginnen met D,G,M,F,I,S, of eindigen op y of o. Ben benieuwd, vind River wel errug leuk maar moet ik nog even over denken. Ik wacht jullie reacties af
Gefeliciteerd met je zwangerschap Is er een reden dat het niet met al die letters mag beginnen en eindigen ? En van wat voor soort namen hou je. Kort , lang, hollands, stoer, beetje kak etc. Maakt het een stuk makkelijker om suggesties te geven.
Dank je wel! hollands vinden we wel erg leuk, maar amerikaanse namen ook wel, maar wel stoer over hoe kort of lang moet zijn zijn we niet echt uit.. de letters waar het niet mee mag eindigen omdat dat dan al te veel lijkt op de namen die we al hebben bedacht voor onze huisdieren.
Hoeveel huisdieren heb je wel niet haha Ehh Stoer, hollands en of Amerikaans. Ryan voor een jongetje en Jill voor een meisje ?
Kiki Lola Lina Lana Roxi Kirsten Rowena Reza Reeve Ninthe Yinthe Lenthe Jaelle Noa Calvin Lucas Luca Collin Boyd Logan Jules Julian Austin Joël Tyler Noah Luke Juan Chase Ben benieuwd wat je er van vind,
Voor Ventje stonden hier op de eerste lijst met meisjesnamen: Eaven (spreek je uit als EEvèn) Joy Jasmin Naisha (en nog één, maar die houd ik voor een evt Zusje...)