Laagste prijsgarantie babydump

Discussion in 'De babyuitzet' started by Jennifer2106, Sep 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een vraagje. Wij hebben 3 weken geleden bij babydump de joolz kinderwagen besteld voor 899. Nu staat hij voor 799. De spullen komen over 4 weken. Kan ik nu bellen en vragen voor de lagere prijs of betaal ik gewoon de 899?

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    niet geschoten is altijd mis, je kan het proberen.

3. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ja kan je gewoon doen hoor. Ik had het ook gezien, alleen toen wij de wagen bestelden kreeg je de voetenzak twv 99,- cadeau. Dit is ook de reden dat de wagen nu 100,-goedkoper is.

4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,812
    4,586
    113
    Babydump ALTIJD mailen of bellen als iets goedkoper is... Hier gehad met het kamertje... De hele zwangerschap laagste prijsgarantie. Dan weer dit hier gratis bij, dan weer dat... Heb uiteindelijk in de loop van de eerste zwangerschap (wel echt alles daar aangekocht) nog een textielcheque van 50 euro, een speenknuffel en een wipstoel of iets weten te bemachtigen. Alles is toch mooi meegenomen en ze doen er echt niet moeilijk over.

5. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor jullie reacties. Heb ze net een mail gestuurd met de vraag. Ook de maxi cosi is nu 30 euro goedkoper. Hebben bijna 3000 euro aan bestellingen staan dus dan mogen ze best die 130 euro korting geven:D. Ben heel benieuwd naar de reactie.

6. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Tegen mij is gezegd dat totdat je baby geboren is je gebruik kan maken van laagste prijsgarantie. Dus tot die tijd zeker in de gaten houden! Ik denk dat je beter langs de winkel kan gaan met de bon en bewijs nu goedkoper, kan je gelijk cashen :)

7. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd.. Maar mag ik vragen wat jullie hebben betaald en erbij hebben gekregen? Ik heb 899,- betaald en de voetenzak, een luiertas (geen Joolz) en de Maxi Cosi Citi erbij gekregen. Ik denk namelijk als ik ze ga mailen dat ik een mail terugkrijg dat ik de voetenzak erbij heb gekregen en dat dit dus voor dit prijsverschil zorgt. Snap je?

8. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben 899 betaald. (Alleen de wagen) Wij hebben de maxi cosi die je erbij krijgtniet genomen maar bijbetaald voor een andere. Ook de tas hebben wij niet genomen maar die van joolz zelf erbij besteld. De voetenzak en andere accessoires hebben wij er ook nog bij genomen. Maar volledig betaald

De actie is nu nog hetzelfde. Maxi cosi twv 100 euro en tas twv 39 erbij. Maar de wagen is 100 euro goedkoper.
    Laat wel weten wat ze zeggen:)

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Als het dezelfde voorwaarden heeft, qua gratis extra's enz ga je idd die extra korting krijgen.
    Wij hebben het meerdere keren gehad, zelfs nog na levering geld terug gekregen, was nog voor de uitgerekende datum.

10. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Yessss net een mail terug gekregen dat ik de korting krijg aangezien er niks anders extra bij zit als toen wij hem kochten. 130 euro kan ik weer aan wat anders uitgeven. :)

11. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,302
    395
    83
    :D:D

Mooi! dat kan je weer in de zak steken :D
    Maar ze moesten ook wel, ze hebben laagste prijs garantie tot aan de geboorte;) maar je weet het natuurlijk nooit he hoe ze dat spelen;) maar jij hebt het in elk geval terug:D

12. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lorreke. Idd de kleine lettertjes he. Maar ik heb mazzel. Had om 21.30 de 29ste een mail gestuurd en de actie was t/m de 29ste. Hihi. Super blij:D

Share This Page