Ik heb ooit in een opwelling het pasje van deze club besteld, maar kwam er later achter dat de tankstations waar ik korting kan krijgen met deze pas niet eens in mijn buurt zijn Nou kreeg ik een mail van ze dat ik via hun goedkoper energie kan afnemen bij Eneco. Op zich lijkt dat me wel interessant, maar ik twijfel. Heeft iemand ervaring met deze club? Aan- of afraders?
Wij doen dat ook via united consumers en je spaart een lekker zakcentje op. Zorgverzekering hebben we ook via united consumers bij het vgz. Ik heb nog nooit problemen gehad. En ondertussen hebben ze al ruim 800 euro aan ons uitgekeerd.
Ik ben ook lid, en heb al heel wat gespaard met zorgverzekering en energie. Ik kan het iedereen aanraden.
kreeg er inderdaad ook een mailtje van. en ga er nu toch maar eens serieus over nadenken dan. kan iemand vertellen hoe dit precies werkt allemaal?
Als je al lid bent is het eigenlijk vrij makkelijk. Je gaat naar de site van united consumers en daar volg je de aanwijzingen op. KLik op de energiemaatschappij die aangegeven word en je vult je gegevens in. Zorgverzekering kan je pas doen in december omdat je nog niet kan opstappen bij je huidige verzekering.