Wat vinden jullie hier nou van.. Ik krijg vandaag een verhaal te horen..waar ik dus echt niets van geloof..maar misschien heb ik het mis.. Die vrouw beweerde..dat iemand die zij kende een 3D echo had laten maken (ze noemde het kleurenecho) en aan de hand van die echo had de verloskundige vertelt dat het kindje blauwe ogen had en blonde haartjes.. Nou ik geloof hier dus echt helemaal niets van..dit kan toch niet?? Ik zei nou sorry hoor maar volgens mij is dit onmogelijk..nou ze beweerde dat ze het toch echt gezegd had en het was nog waar ook.. Hoe komen ze daar nou bij???
Volgens mij is dat ook niet waar hoor. En is het niet zo dat de meeste baby's blauwe ogen hebben als ze geboren worden?
denk t ook niet, en niet alle babys hebben blauwe ogen trouwens, mijn kinderen zijnhalfbloedjes en hadden bruine ogen gelijk
Nee inderdaad halfbloedjes en donkere mensen die krijgen meestal wel baby's met gelijk donkere ogen maar echte nederlandse baby's bijv hebben meestal blauwe ogen als ze geboren zijn toch?
Ik heb een halfbloedje en ook hier blauwe ogen hoor! Bijna alle babys hebben blauwe ogen zei de KV, Iman's ogen worden nu steeds donkerder. Dat van die haren is ook onzin, want haren kunnen ze helemaal niet zien op een echo, omdat daar geen bot in zit. Ze kunnen wel zien dat er bv vlokjes zitten, zo zeiden ze wel dat Iman haren zou hebben, dat zag ze aan de vlokjes die boven haar hoofdje 'hingen'.... Nou dat van die haren klopt helemaal
Niet alle nederlandse baby's worden geboren met blauwe ogen, mijn zusje van nu 10 werd geboren met harstikke donkere ogen.....erg bruin. Mijn dochter is geboren met blauwe ogen.
Dit weet ik zeker dat onjuist is. Op de 28 weken echo van astrid kon je op de echo zien dat ze haren had. Dus je kan wel op een echo zien of een kindje haren heeft!
Ik vind het ene grote lariekoek! De echoscopiste heeft zeker eerst naar de ouders gekeken: papa en mama zijn beide blond met blauwe ogen, dan is het kindje dat vast ook Groet van Kiki
waar ze zich misschien mee verward is dat ze wel kleur hebben in de echo, maar dat dit anders is dan de kleur zoals wij dta kennen. Toen ze bij mij met 20 wkn een echo deden hadden de aders in de navelstreng bijvoorbeeld de kleur rood, en de nieren geel, hartje blauw..enzovoorts. Dat drukken ze later weg om gewoon de normale echo te kunnen laten zien.
hahaha, wat een onzin. maar mijn kinderen hadden ook beide bijna zwarte ogen. er zit in het begin wel een soort van waas overheen, maar dat word steeds helderder. denk dat deze ook weer met donkere ogen ter wereld komt. en mischien ook wel weer een bos haar, dat hadden de andere 2 ook, mijn dochter zelfs lang tot over de schouders