Hoi allemaal, Kan iemand mij vertellen of Unive zorgzaam ster 4 ook vergoedt in het buitenland (Gent)? Wij willen graag naar deze verzekering over stappen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. UMC verzekeraar vergoedt ook een 4e en 5e poging en die hebben duidelijke richtlijnen voor het buitenland namelijk een maal de Nederlandse vergoeding, van Unive kan ik het nergens terug vinden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen en evt. wat meer vertellen over deze zorgverzekeraar? Mijn man heeft vroeger in het leger gezeten dus zo ver was ik al.. Groet, Lola
Volgens mij vergoeden (bijna) alle verzekeraars het standaard Nederlandse tarief. Dus als in het buitenland de behandeling duurder is, moet je zelf de rest bijbetalen. Geen idee hoe dat bij unive zit, ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met Unive.
sommige zorgverzekeraars vergoeden twee maal.. ik durf ze niet zo goed te bellen ivm dat ik niet meer aangenomen wordt bij hun.
Volgens mij wordt je bij Unive sowieso niet aangenomen voor een aanvullend pakket, als je al bezig bent..
Pno vergoedt meer in het buitenland en nu nog de 4e keer, maar e zijn zoooo laat, 2014 is nog niet bekend!
Ja het duurt allemaal verschrikkelijk lang! Unive heeft ook nog geen voorwaarden van de Zorgzaam ster 4 bekent gemaakt. PNO heb ik mij voor de zekerheid bij ingeschreven maar nooit geen polis ontvangen, ik denk dat het na 19 nov. allemaal gaat gebeuren. Zorgzaam ster 4 heeft geen medische selectie, PNO vertelde mij dat ze dat vanaf 01-01-2014 wel een medische selectie gaan invoeren, daarom ben ik als een gek verder gaan kijken! Bij de UMC zorgverz. zijn ze heel erg duidelijk in hun omschrijving, eenmaal een vergoeding van ongv.1500.00 en nog wat losse vergoedingen voor Cryos e.d. Wij willen heel graag naar Gent en een behandeling daar kost 3600.00 euro we zullen dan zelf wat moeten betalen, maar aangezien ik mijn baan ben kwijt geraakt wordt dat best lastig.Nu zitten we te denken aan de Geertgen kliniek en ben ik daar info. over aan het verzamelen.. Pfff, wordt er echt gefrustreerd van..
Is dat 3600 euro met of zonder medicatie? en met of zonder cryo's? Dan is het dus veel duurder dan in Nederland toch?