Goed gedaan Ginny. Hopen op een mooi antwoord. Maar als ik eerlijk ben, is en blijft het ( op z`n grofs gezegd) KUT. Potverdorie, anderen kunnen 4 kinderen op de wereld zetten, mogen gebruik maken van ZH, verloskundigen, kraamhulp, enz. En dat b.v. 4 keer. En wij? wij mogen stoppen bij het gebruik van 3 IVF behandelingen? Hope
Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar Univé, met de vraag wanneer ik een antwoord kan verwachten. Dit kreeg ik terug: Goedemorgen mevrouw P., Momenteel is er over het probleem wat u heeft aangedragen (u bent niet de enige blijkt) contact met de afdeling Commercie die verantwoordelijk is voor het beleid en de wijzigingen van de polisvoorwaarden. Uw mail is door de afdeling Klachten op 3 november ingeboekt met dossiernummer K 81367. De gebruikelijke termijn van afhandeling is binnen 5 dagen na ontvangst. Mocht nader overleg noodzakelijk zijn dan ontvangt u een ontvangstbevestiging met uitleg en zal de termijn van beantwoording verlengt kunnen worden. U zult dan tussentijds worden geïnformeerd over de voortgang. Met vriendelijke groeten, Rob Tromp Juridische Zaken - Klachten & geschillen Bestuurslid Personeelsvereniging Univé Alkmaar Kamer 1.17 Telefoon extern 072-5278445 Intern 7445
Hee Ginny, Ik heb op een ander forum gelezen dat Univé waarschijnlijk met een overgangsregeling komt. Mensen die al de meest uitgebreide polis hadden en die op de 4e en 5e behandeling gerekend hadden, zouden tot juli volgend jaar nog de 5e behandeling mogen doen. Maar dit is nog niet officieel bevestigd. Anders moet je de site van Freya eens in de gaten houden. Succes met alles & ik blijf voor je duimen! Groetjes, Jippie
Jippie, klopt heb ik inderdaad ook net gelezen. Wel goed voor de mensen die inderdaad al die tijd een peperdure premie hebben betaald. Ik heb mij ondertussen ook bij Unive aangemeld. Wilde eerst tot januari wachten, maar na berekenen van mijn huidige verzekering bleek ik bijna net zo duur of zelfs goedkoper uit te zijn bij Unive en de zekerheid van een 4de poging mocht dat nodig zijn.
Had je al iets gehoord Ginny? Is Unive de enige die een 4e poging vergoed? Ben me een beetje aan het orienteren waar ik me moet verzekeren ivm komende icsi pogingen. Het gaat enkel om de polis voor de vrouw toch? Mijn man kan dan gewoon bij zn eigen verzekering blijven toch? Of ben je verplicht samen zo'n pakket te nemen? Als je cryos heb, geld dat ook als poging? Wat een extra onzekerheid allemaal weer zeg!