warme hoes maxi cosi een must?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    vraag ik me af? wel lekker behaaglijk misschien of niet?
    ik vind die van het merk Hagou meer dan prachtig maar o zo duur.
    zie ook wel zo goed als nieuwe op marktplaats staan maar dan betaal je nog steeds wel 40 euro...
    iemand tips? of gewoon niet kopen?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    nooit gehad en nooit gemist. dekentje volstaat prima. je gebruikt hem alleen in de auto dus dan is een dekentje voldoende. van huis naar auto en terug een dekentje erop.

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Bij ons gaat ie ook in bakfiets en op onderstel kinderwagen...

4. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Ik had voetenzak van Prenatal, 15 euro ofzo. Lekker warm en niet duur

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik vond het zeker een must.
    Een dekentje is toch minder warm omdat je de zak kan dicht ritsen.
    Wij hebben hem van maxi cosi zelf, maar je hebt zoveel verschillende :)
    Koeka en baby's only hebben ook mooie dikke :)

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hadden een voetenzak van Koeka in de maxi cosi. Erg tevreden over en veel gebruikt, ook in de bak van de kinderwagen.

7. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Het is denk ik een beetje afhankelijk van in welke maand je gaat bevallen. ik zelf was helemaal fan van de voetenzak van Koeka.
    Bij die baby'tjes is een winterjasje niet zo handig (thans vind ik) en ik had een najaarskindje dus een vest + voetenzak (fleece) was meer dan voldoende! als je een voorjaarskindje verwacht zou ik het even afwachten of je hem nodig hebt, je kunt hem altijd nog aanschaffen :)

8. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    ohja die maxi cosi zak gebruikte ik ook gewoon in de ligbak van de wagen en later bij de wandelwagen ;)

9. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb ook een van Koeka gekocht. Voor in de mc, maar ook voor de wandelwagen, in de box etc.

10. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Bij de oudste had ik alleen een dekentje, maar die was al 6 maand toen de winter begon. En toen het echt koud was trok ik haar een skipakje aan.
    De jongste is van oktober dus toen wel een aangeschaft. Heb er een van Titanium baby, een universele, ik dacht 30 euro. Prima ding hoor, lekker warm en handig in gebruik.

In de winter vind ik het met een baby <6 mnd wel een must.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij een kleine winterbaby en in de bakfiets is het wel heel fijn ja. Tenzij je bv je kindje in en uit bakfiets gaat tillen om de oudsten naar school te brengen dan is een skipak fijner. Maar voor een kleintje in de winter is een warm iets wel ideaal hoor! Ik liet de maxi cosi altijd in de auto staan, als we gingen shoppen dan legde ik eerst de kruik in de wagen, de kruik tijdens het parkeren in de maxi cosi en teruggekomen kon dochter in de warme maxi cosi. Nu hadden we een elektrische kruik die zo warm was en is dochter 5 jaar geleden geboren in een winter waarbij er heel erg lang sneeuw heeft gelegen.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Eerste keer bevallen in september en tweede keer eind november. Wij hadden een voetenzak (beetje rara naam, aangezien vrijwel je hele kind erin verdwijnt.) Ik vind het ideaal.

13. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik vond hem erg fijn, had de hoes van maxi cosi. Ideaal omdat je hem zo dicht kon ritsen, maar ook de bovenkant eraf kon halen.
    Mn zoontje had eigenlijk nooit een jasje aan in de maxi cosi, want lag lekker warm, evt het gedeelte achter/boven t hoofdje aangetrokken als capuchon

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Bij de eerste heb ik er een gekregen van mijn collega van Maxi Cosi. Fijn ding. Heb deze nu liggen als reserve want heb er nu een zelf gehaakt in koeka style. Kan niet wachten tot beeb erin ligt. :D

Deel Deze Pagina