Vanochtend tijdens het wandelen miste ik ineens een parasol! Iemand ervaring met een universele parasol op de mutsy 4-rider, of moet ik diep in de buidel tasten voor een originele mutsy-uitvoering ? groetjes Ann
ik heb die van moetsie, en ben niet wild enthousiast. ik wilde perse bijpassend bij patroontje van mijn wagen. maar de klem draait niet heel erg stevig vast. Eerst had ik moeite met het ding buigen (ging echt voor geen meter! zat maar aan dat ding te trekken, was bang dat ik hem zou breken), maar sinds dat gelukt is gaat het wel beter. maar goed, hij kleurt wel bij mijn wagen
En waar maak je de parasol aan vast? ik kan maar geen goed plekje vinden om hem mooi te bevestigen. Blijft het maar een rot ding vinden.
Wij maken met knijpers gewoon een hydrofieldoek vast een de kap v d wagen. Een stuk goedkoper en je loopt niet elke keer met die parasol te rotzooien als je een bocht maakt en de zon anders op de wagen schijnt. Anders blijf je bezig met dat ding verplaatsen.
ik heb een transporer van Mutsy en ik heb gewoon een parasol van de babydump of was het nou prenatal, in ieder geval, kostte maar een paar euro xxx