Lieve allemaal, Dank je wel voor alle codes die ik heb mogen ontvangen. Als er nog mensen zijn die codes hebben dan houd ik me heel graag aanbevolen. PB me dan alsjeblieft even. Ik ben met twee kleine kinderen niet altijd in de gelegenheid om op zwangerschapspagina te kijken en daardoor gaat er nu veel aan mijn neus voorbij. Eigen schuld natuurlijk en naar niemand een verwijt hoor, maar ik vind het wel jammer. Nogmaals ik ben zeer dankbaar voor iedereen die me al heeft geholpen! Heel veel liefs Conijn
Ik lees dit zo even mee. en vindt het een beetje naar over komen zoals je dat zegt conijn. ik vindt persoonlijk dat iedereen even recht heeft op codes en tja dan is die eeder met een pb naar iemand en dan een ander. tis natuurlijk wel zo er mogen hier niet 20 topics over geopend worden dus kunnen die andere niet een eigen topic open.
ja, het is toch niet zo dat iemand die als eerste een topic opent het alleenrecht heeft?? Er waren al meer topics en ik heb me gevoegd in dit topic, maar voel me nu haast bezwaard dat ik wel tijd heb om op internet te zitten....
@ engeltje: Thanx!! Je hebt pb terug! @binnabinna en Taliaa: daar was ik al bang voor deze reacties, maar nogmaals dat is niet zo bedoeld hoor. Ik bedoelde echt niet te zeggen dat dit nu mijn topic is. Helemaal niet!! Tis voor iedereen die spaart! Ik heb er expres bijgezet van PB me even als je een code voor me hebt. Dan zie ik het gewoon als ik tijd heb. Voel je alsjeblieft vrij om te reageren hoor zodra hier staat dat er een code is hoor.... Sorry als ik jullie er een vervelend gevoel bij heb gegeven. Dit was echt niet mijn bedoeling!! Liefs Conijn
is al goed, hormonen he? (bij mij dan) vind mezelf al zo zielig omdat ik niks meer kan, hahaha Nee is goed, ik kan niet wachten tot we stamppot van de mooie bordjes af kunnen eten
Geeft niets meis!! Ik heb ook al zo´n zin in het ritje naar de v en d van de week haha!! Ik maak een foto hoor als ik mijn bordjes heb!! Kus
thnx ik zie dat hij al gebruikt is, hij geeft een rood kruisje! Ik ga het dus mooi bestellen bij die site wil best 1x verzendkosten betalen(parkeren en rijden naar de stad is ook 7,95)