Ik heb 3 codes via PB gehad maar ik heb ook de kaarten nodig aangezien ik het servies bij de V&D haal en niet online bestel. Wie bestelt er online en wil mijn codes ruilen voor codes met kaarten en de kaarten naar me wil opsturen?
Wat zijn er toch veel spaarders voor het Blond servies. Maar ja...ze zijn ook zo leuk. Ik spaar ze ook, dus als iemand ze over heeft...
Ik heb 4 codes via PB gehad maar ik heb ook de kaarten nodig aangezien ik het servies bij de V&D haal en niet online bestel. Wie bestelt er online en wil mijn codes ruilen voor codes met kaarten en de kaarten naar me wil opsturen? Tegen vergoeding van evt. verzaendkosten.
Ik heb 3 codes van mijn moeder gekregen. Ik spaar niet, wil er wel iemand blij mee maken, maar geen overvolle PB-box Dus de eerste 3 die hier posten dat ze er een willen, krijgen er alle drie 1. Groetjes, Ireen
mijn codes zijn weg, bovenstaande dames hebben er ieder 1 en de andere is naar een vriendin. Succes met sparen allemaal!
Bedankt meiden, voor het doorsturen van de code's! Heb het servies nu bijna compleet. Unox heeft aan mij een goede klant. De rookworsten komen bijna mijn neusgaten uit Ik heb nog 2 codes nodig om mijn servies helemaal compleet te maken. Wie heeft ze voor mij?