Dit is niet handig hoe weet je nu wie de code heeft gebruikt. Ik kan wel net iets later zijn dan een ander met invoeren.
Lieve meiden, Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle codes die mij gestuurd zijn!! Ik ga er een paar prachtige borden en kommen van kopen!! Ik krijg nu nog een aantal codes die onderweg maar dan ben ik compleet!! Nogmaals heel erg bedankt Liefs Conijn
Hahahaha hier ook een blond liefhebber maar ik ben bijna compleet. heb dan alles zesdelig. (nou ja de bordjes en kommen). Mocht ik straks codes over hebben dan zal ik ze hier plaatsen
Wie van jullie weet of je de code's moet inleveren bij de V&D? Accepteren ze ook de code's alleen geprint op de bon met barcode of moet je die kaartjes er daadwerkelijk ook bij inleveren?
Mijn kleine krijgt nog geen bijvoeding.... Spaar je misschien ook DE-punten, of die Toy Story dingen? Die kan ik wel ruilen namelijk.
lieve meiden, ik ben compleet!!!!!! de bestelling is de deur uit en ik heb nog codes over voor de stamper! allemaal: feestelijk bedankt!