Voor komende zomer zijn we aan het kijken voor een vliegvakantie met all-inclusief hotel; dat mag Portugal, Spanje, Griekenland, Kroatië, Italië of de Canarische eilanden zijn. Laten we zeggen: vakantie naar de zon! Er zijn zoveel aanbieders, ik overzie het niet helemaal meer. Via welke site/vliegmaatschappij heb jij geboekt, en welke is aan te raden?
Ik ben niet zo ‘merkenvast’. Ik boek vaak via vakantiediscounter en nu de aankomende vakantie heb ik gevonden op Prijsvrij. Ik weet op een gegeven moment wat ik wil en waar en die vakantie vergelijk ik op de verschillende sites. Heb ook Tui en Sunweb al gehad. Allemaal prima, nog geen problemen gehad (ook niet toen ik de laatste keer moest annuleren).
Ik deed het bijna altijd via subweb, maar vind de website niet meer transparant. Vooral met vliegen via verschillende luchtvaartmaatschappijen en luchthavens etc. Ik hen nu dus voor aankomende zomer los geboekt via booking.com en de tickets los via transavia. In ons geval veeel goedkoper!
Wij hebben twee keer geboekt via Poot Reisen in Duitsland. Scheelt soms honderden euro’s met boeken in Nederland en je kunt in het Nederlands je wensen doorgeven en dan sturen zij wat voorstellen. Vliegen vanaf Düsseldorf dan en dat is een prima luchthaven.