8) Hallo lieve mensen, Hier even een berichtje van mij. bedankt voor alle lieve mailtjes die ik heb ontvangen, na het overlijden van mijn vader. Het is een steun voor me geweest. Ben al weer 2 weken aan het werk, en dat is ook wel weer fijn. Tuurlijk denk ik elke dag aan m'n vader, en mis hem ENORM. Morgen ben ik 9 weken zwanger, en sinds van de week ben ik s'morgens beroerd, als ik ook maar een vreemd luchtje ruik, krijg ik kokhals neigingen, maar ik heb het nog steeds gepresteerd, om niet over te geven.....Heb me vanavond opgegeven voor moeders voor moeders. Ga morgen naar een buurvrouw (kraamverzorgster) om haar te vragen of ze bij mij wil kramen, en de kraamzorg papieren op te sturen. Nou dit was het voor vanavond, en over 1,5 week naar de verloskundige...daarna gaan we het vertellen aan de familie. veel liefs Mensi.
Goed om te horen dat het ondanks alles redelijk goed met je gaat. Het is niet niets om zoiets te moeten verwerken.
Mensi, ik wist het niet van je vader. Ik wens je ontzettend veel sterkte toe. Woorden schieten te kort...Liefs Jenny
Ik vind het ook fijn te horen dat alles na omstandigheden goed met je gaat. Ik wens je ook heel veel sterkte toe de komende tijd. En ik denk dat het kleine (grote) wonder in je buik, je veel steun geeft. Liefs
Hoi Mensi, fijn dat je weer in de lucht bent! Heel veel sterkte de komende tijd, en natuurlijk een voorspoedig en plezierige zwangerschap! Groetjes, Wendy