2 roze streepjes!! Mannenlogica zo gek nog niet!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nala, 12 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik ben deze week verkouden geweest. Zal wel aan het weer liggen denk ik, maar mijn vriend had de 'logische' verklaring: "je bent zwanger". Ja, hoor lieverd, tuuuurlijk... Mannenlogica noem ik dat :(

    Maarrr, als ik mijn eisprong goed gevoeld heb, zou vandaag mijn NOD moeten zijn. Heb nog geen :evil: gezien of voortekenen ervan gevoeld, maar heb ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen. Vind het toch wel spannend worden nu. Ik hou voor de zekerheid toch maar een cyclus aan van 28 dagen. Dan zou mijn NOD aanstaande dinsdag zijn....

    Misschien is die mannenlogica toch zo gek nog niet...? Spannend...

    Groetjes Nala
     
  2. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Spannend ik duim voor je!!

    Liefs Shannen
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    grappige mannenlogica nala.
    mijn eisprong gevoel begon ook al redelijk vroeg in de cyclus, in het ,, tijdens het weekende 2 weken na het begin van mijn laatste menstruatie.
    vandaag is dag 28 dus kan een NOD zijn.
    Maar ik wil vasthouden dat ik tot Dinsdagnacht ong kan worden ( ben namelijk al 2 keren in de nacht ong geworden ) als ik mijn vorige tijd van de cyclus aanhoud. heb wel wat ong gevoel maar ook krampen in beide eierstokkengebied.
    ik moet nog geduld hebben tot Woensdag. Maar denk gewoon dat ik nog een ronde meega weer.
    maar hoop dat het bij jou raak is hoor.
    supers zal dat zijn.
    .lieke.
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6 allebei....mijn duimen blijven draaien..... ;)
     
  5. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Lieke, wanneer ga je testen als je woensdag nog niet ongesteld bent geworden? Ik heb besloten dat als ik dinsdag niet ongesteld ben, dat ik dan testen ga bestellen en als die in huis zijn, ga ik pas testen. Dus zal dan wel eind van de week worden denk ik. Als het dan nog nodig is... Ik hoop het :)

    Groetjes Nala
     
  6. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Nala, Als ik woensdag nog niet ongesteld geworden ben dan begin ik hem toch wel beetje te knijpen haha.
    ik heb aan de ene kant wel wat ong krampen gehad aan de andere kant veel trekken in de eileiders ( alsof of het daar zit )
    verder voel ik gewoon niets. wel borstenpijn .

    maar heb nog de tijd tot dinsdagnacht.
    geloof dat ik echt vreemd ga opkijken als ik woensdag opsta en ik heb nog geen duivels gezien .
    ik krijg als het goed is maandag of dinsdag de test van Hummel in de brievenbus. dus die komt dan evt mooi op tijd om te gaan doen.
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Maar wanneer ik ga testen ... kweet niet.
    geloof dat ik niet meer te houwen ben als ik woensdag nog niets gehad heb.. dan doe ik het ws woensdag nog of donderdag morgen.
    Ik heb vrijdag ook nog een afspraak bij de HA , kan ook wachten om het misschien daar te doen hahaha lekker goedkoop.
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ehh de testen van de huisarts zijn duurder dan in de winkel hoor :oops:

    de testen hier bij de huisarts komen op 13, 95.

    Da's niet echt goedkoop vind ik.

    Groetjes
     
  9. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Moet je een test bij de HA betalen dan? Nooit bij stil gestaan hoor.
    LIEKE.
    als ze echt zo duur zijn bij HA kan je er beter een kopen zeg.
    MAAR ja er rolt ws morgen een clear Bleu bij mij de brievenbus in die ga ik er dan tegen aan gooien.
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja je moet ze bij de huisarts betalen hoor.
    vroeger zaten ze wel bij het ziekenfonds pakket in geloof ik maar nu niet meer.
    Dan kan je ze inderdaad beter in de winkel kopen en die van de huisarts zijn vaak ook nog wel vervelend om te doen.
    Want je moet er met een pipetje een druppel urine in een rondje doen op een vierkante test.
    Heel lastig hoor, tenminste dat vond ik en je moest nog langer wachten voordat de test klaar was.

    Voor mij geen huisarts testen meer

    Groetjes
     
  11. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Vandaag de hele dag het gevoel gehad dat ik ongesteld was geworden. Ik voelde wat... Maar iedere keer als ik naar de wc ging, was er nix.. Ook niet een beetje bruin waar het bij mij meestal mee begint.

    Voel ook een beetje krampen, maar toch anders als wanneer ik ongesteld moet worden. Het is meer een drukkend en warm gevoel in mijn buik. Oh ja, en ik heb zo'n vreselijke honger! Normaal eet ik niet veel, maar ik ben nu al een week heel erg aan het knorren als ik niet genoeg eet (normaal 3 crackers tussen de middag, nu 4 boterhammen).

    Pfff, morgen is mijn NOD. Meestal wordt ik 's morgen ongesteld, dus ik ben zo vreselijk benieuwd.... Morgenavond meer nieuws uiteraard :D
     
  12. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Spannend zeg ik zal voor je duimen!
     
  13. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Dinsdagochtend en nog steeds geen :evil: :evil: :evil:
     
  14. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Spannend zeg!!ik zal voor je duimen dat ze weg blijven!!
     
  15. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    spannend ik zal ook mee duimen
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend joh.....wanneer ga je testuuuhhh???
    Suc6 alvast; duim, duim, duim....
     
  17. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    ow spannend Nala , en hoe is het nu nog geen duivels?
     
  18. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Nope, nog steeds geen :evil: :evil:
    Ik krijg morgen van mijn collega een test, die ga ik woensdagavond of donderdagochtend doen....we wachten nog "rustig" even af...
     
  19. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik ga voor je duimen
    duim duim

    gr debbie
     

Deel Deze Pagina