Is er ook een manier om mijn avatar te beveiligen? Ik had een zelfgemaakte avatar met hartjessnoepjes, maar ik zag vandaag dat iemand anders hem ongevraagd heeft overgenomen. Omdat het toch een beetje mijn eigen plaatje was, wil ik nu een nieuwe gaan maken, maar hoe zorg ik dat hij niet wordt gekopieerd? Want als ik bijvoorbeeld ons meisje erin zet, wil ik niet dat deze wordt gekopieerd.
Helaas, dat kan niet. Je kan wel die persoon vragen een andere uit te kiezen... Het is vaker voorgekomen dat iemand er met eenzelfde vandoor ging maar dat is het risico. Ik vind het ook niet zo netjes...maar misschien heeft die persoon het niet altijd door. Dat is natuurlijk wel zo als je hem zelf gemaakt hebt Wie weet haalt ze hem nu weg
Volgens mij heb ik hem ook al gespot inderdaad Ik zou er toch echt een pb'tje tegen aan gooien hoor. Het is vast niet de bedoeling geweest jou dwars te zitten. Elmo
Ach nou ja om nou ruzie te gaan zoeken over een avatar... Ik zoek wel gewoon een andere. Maar dan weet ik dat ik er geen van mijn kindje in zet, want die wil ik dus absoluut niet gekopieerd zien. Ik vind het wel jammer dat mensen soms zo weinig zelf bedenken. Ik heb al eerder iemand gespot die op 1 letter na dezelfde onlinenaam heeft en dan ook nog hetzelfde onderschrift (trotse mama) gebruikt. En nu is mijn avatar ook al gekopieerd. Zo leuk ben ik toch niet....
blijkbaar wel misschien had ze niet door dat het een zelfgemaakte was! het is niet leuk als je id hier bijna word gecopieerd, ruzie zoeken hoeft echt niet hoor, even een pb'tje van: 'misschien had je het niet door maar...' en als dat niet werkt kan je altijd nog gaan slaan
Hee Ik wist inderdaad niet dat iemand die avater al had en dat ze het zelf gemaakt had, was absoluut niet de bedoeling om haar dwars te liggen : ) Ik wist niet eens dat sommige hier zelf avaters maken en hoe dat moet haha omdat ik die met die hartjes gewoon van google heb afgehaald maar ik vind het wel mooi gemaakt super ! Nou dat wou ik ff melden haha en ff kijken of me nieuwe avater het doet Groetjes
Kijk dames, zo makkelijk kan het ook. Lovely heeft een nieuwe avatar uitgezocht, dus Lientje je kan je oude gewoon weer plaatsen. Dit topic doe ik op slot. Groetjes, Elvira