Hoi Dames, Vanavond willen mijn vriend en ik even wat filmpjes gaan huren, geen zin en energie om te downloaden . Maar ik vind het nogal zonde om 5 euro per film te betalen (dag films) dus huur ik liever weekfilms (5 voor 5 euro 8)). En dan nu de grote vraag; Welke film die uitgekomen is in 2009 moeten wij echt huren? Ben heel benieuwd en hoop dat jullie ons kunnen helpen aan wat leuke films. Ps. genre: Humor - Actie - Speelfilm - Horror/thriller <mits een goed verhaal>. Of een combo van bovenstaande. Bedankt alvast
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt wellicht dat iemand mij kan vertellen welke leuk/niet leuk zijn (okay ik weet het, het blijft een mening maar sommige films zijn gewoon echt slecht en die willen we dus niet ) - City of Men 2 (Cidade dos Homes) - Grace is Gone - Eagle Eye - Taken - Oorlogswinter - Changeling - Seven Pounds. Het zijn er meer dan 5 maar dan mag manlief kiezen welke hij wil zien
eagle eye viel erg tegen. "He's just not that in to you" was erg leuk, aanrader vind ik zelf "streetkings" is een goede film "Tropic thunder" is ook leuk "bedtime stories" is een leuke film voor tussendoor "bridewars" ook leuk voor tussendoor
ik vond seven pounds erg goed.Er zat een goed plot in.Pas op het laatst heb je pas echt door hoe het in elkaar zat.
Bedankt voor jullie reacties Dan streep ik Eagle Eye weg. Seven Pounds zet ik op het lijstje Oorlogswinter laat ik als keuze voor manlief. Ik vertrouw blind op jullie
changeling vond ik erg mooi.. maar wel meer een vrouwenfilm... mijn vriend zou er niet blij mee zijn... Taken is ook erg goed!!
Dat het een vrouwenfilm is zeggen we er dan maar niet bij Als een film aanstaat kijkt manlief hem meestal wel af . Die staan dus ook beide op het lijstje Iemand die de film "No country for Old men" kent?
Lijstje voor zover - Seven Pounds - Taken - Changeling - Streetkings - Tropic Thunder - Oorlogswinter
Voor komedies: yes man, baby mama, my best friends girl... Voor familiefilm: the gameplan Voor speelfilm: slumdog millionaire, the curious case of benjamin button (sommige vonden hem langdradig, ik leuk. Wel weer vrouwen ), pursuit of happines, made of honour, thriller/horror: one missed call, Kijken er zelf dus ook regelmatig zo veel plezier en succes...
17 Again (met Matthew Perry van Friends) Wij vonden hem erg leuk!! Wit licht --> Voor als je hem nog niet gezien hebt. Ik vond het een hele indrukwekkende film die me behoorlijk aan het denken gezet heeft. Je moet wel even door Marco Borsato als zanger heen kijken en hem echt zien als acteur van de film. - Seven Pounds --> Heel goed!! Wel goed opletten! - Taken --> Heel spannend! Ik zat constant op het puntje van m'n stoel! - Oorlogswinter --> Erg goed!! - Bride Wars --> Vond ik opzich wel leuk, vriendlief zou hem denk ik niet zo leuk vinden. Afrader: Revolutionary Road......pfff wat een ballenfilm zeg...
bride wars vond ik ook erg leuk...! oja, net gezien op film 1 dus waarschinlijk ook te huur.. my fake fiance, erg komisch! over her dead body ps i love you (weer zo;n vrouwen film!!! heel emo ) knocked up license to wed the heart break kid nu stop ik... genoeg opties/tips gegeven
Ik vond Revolutionary Road een hele goede film! En Bride wars vond ik dramatisch slecht. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen