UPC Digitale tv

Discussie in 'De lounge' gestart door Tanja20, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wij hebben een tijdje geleden "de"aanbieding gekregen om digitale tv te nemen.
    Aangenomen, tijdje gebruikt, maar we vinden het niets...
    Beeld viel telkens weg en hadden ineens allemaal strepen door het beeld..
    Upc gebeld, 8 min moeten wachten :evil: , en afgezegt !

Nu kan ik hem terug sturen en ben ik ervan af.
    Alleen ben ik vergeten te vragen of dat ook nog wat kost.

Heeft iemand hem ook al terug gestuurd en koste dat wat bij het postkantoor?
    We hebben de orginele doos nog, daar gaat ie in terug....

2. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    wij hadden opgebeld en toen kreeg ik een retourdoos opgestuurd en daarin hebben wij het ding weer teruggestuurt en daarvoor betaalde wij niks. ik weet niet wat je moet betalen als je het ding in de origenel doos terugstuurt

3. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    idd je krijgt een retourdoos

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Praaaaat me niet van de UPC, heb ooit digitale telefonie gehad (had ik niet om gevraagd hoor, maar ik ging verhuizen en dan moest ik automatisch naar digitale telefoon)... ik ben nog nooit zo slecht bereikbaar geweest. Dat ding heeft het maaaaaanden gewoon niet gedaan! En nog in discussie gaan ook als je 100x naar de klantenservice belt, maar ik mocht wel mooi gewoon de rekening betalen :confused:

Ik begin er dus mooi niet meer aan!

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    oh wat een stelletje ****** ! :evil:

Heb ik netjes vorige maand Film1 en Sport1 opgezegt, krijg ik weer een rekening
    van 17 euro !

Ik net gebelt, weer 10 min. , kunnen ze er niets mee :evil: :evil:
    Zeg hebben het nu wel stop gezegt maar moet de rekening gewoon betalen,
    ondanks dat hun mijn niet meteen uit het systeem hebben gehaald.
    Hun fout dus.
    Ohh ik vervloek die mensen echt!
    Voor die 17 euro kan ik ook leuke babykleding halen....

Ga nu een hele boze brief naar de "baas" sturen ! :evil: :evil:

(pff, en dat op de vroege morgen.)

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Heb ik ook al eens gedaan, een boze brief gestuurd.
    Toen pas hebben ze toegegeven dat ze fout zaten.
    Eerst een hoge tel. rekening om die mensen daar eindelijk eens te bereiken.

Praat me er niet van.. Verschrikkelijk.

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Weer blij dat je geen automatische incasso hebt, die had ik wel... en ze bleven maar afschrijven! En ik elke maand maar weer storneren... Toen had ik een rode kaart gestuurd dat ik niet meer wilde dat ze afschreven, bleven ze ook gewoon mee doorgaan. Ze zijn pas gestopt met incasseren toen ik ongeveer 20x gebeld had en 3x een rode kaart in gestuurd had :evil:

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij kregen ook zo`n mooie meneer aan de deur, en vond het maar een agressieve aktie waarbij je dat ding in je armen gedrukt krijgt.

maar wij hebben hem ook terug gestuurd, moest in een retourbox. nou dat ding scheurde van ellende uit elkaar, en daarbij kreeg je een drijgbrief dat als je hem niet binnen 30 dagen stuurde er een boete van 150 of meer op stond.
    ik weer gebeld dat die doos scheurde, ja daar was meneer van op de hoogte en het kon wel in originele doos. nou gelijk weggebracht naar postkantoor, en ik was er van af.
    wel werd gewoon extra geld afgeschreven, ik weer gebeld, en dan zit je gewoon een half uur aan de telefoon! en die teller loopt maar door. dus heb ik een email gestuurd, en nu is het netjes teruggestort.
    maar upc.... ik heb het ermee gehad, wij gaan een schotel halen dit jaar

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Klopt idd dat het modem altijd in de retourdoos teruggestuurd moet worden, anders accepteren ze hem niet altijd. Maar ik zie verschillende mensen die onterecht kosten in rekening gebracht hebben gekregen, ik zou gewoon een brief voor restitutie sturen, dit kan ook als je veel storingen e.d. hebt.

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wij hebben hem (nog) niet gehad, ik heb me voorgenomen dat ding niet eens aan te nemen, hij mag hem lekker mee terugnemen. Ik heb er niet om gevraagd, en ik zit niet te wachten op extra afschrijven en weer al die telefoontjes die kant op...

11. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Als je hem terug stuurt, moet je heel goed opletten dat je het verzendbewijs niet kwijt raakt. Ik heb pas het hele huis afgezocht, omdat ze alle kosten voor dat stomme apparaat ( waar ik geeneens om gevraagd had) in rekening wilden brengen. Gelukkig heb ik dat bewijsje nog gevonden, toen ik ze dat onder hun neus wreef, konden ze opeens wel in de computer vinden dat hij was ingeleverd! Grrrrrrrrrr, hang je dan een half uur voor aan de telefoon! :x

12. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Pffff upc, wat een ellendebedrijf is dat :evil:
    Ik moet niets meer van hun, ben zo'n twee jaar bezig geweest van hun chello internet af te komen.
    Dig. telefonie van hun deed het na een maand al niet meer.
    Wat een verschrikking is dat bedrijf, verreweg van klantvriendelijk. :evil:

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland

Heel herkenbaar, maar na tien keer kwaad worden kreeg ik een nieuw toestel, een heleboel gratis belminuten en een fikse korting op de telefoonrekening. Toen was ik heel trots op mezelf.. ;)

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ehm.. maar verwacht er niet te veel van. Drie brieven later en een paar telefoontjes werd er pas geluisterd

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dan ben je verder gekomen dan ik, of ik heb het eerder opgegeven... Onze telefoon deed het gewoon hele dagen niet, soms een uurtje wel, en dan weer 5 uur niet. Als hij het wel deed greep ik mijn kans om de UPC te bellen en aan te geven dat de verbinding niet in orde was... toen zei die gozer tegen mij 'Dus uw telefoonaansluiting werkt niet? Waar belt u nu dan mee? Dan doet ie het toch' :evil:
    JA NU DOET IE HET EVEN JA!

Ik heb ook al zo vaak gehad dat ik een kwartier in de wacht hing... dat ik aan de beurt was... en dat dat mijn aansluiting weer weg voel :thumbdown: ! Goh wat een frustratie.

Uiteindelijk heb ik een kleine tegemoedkoming in de telefoonkosten gekregen, en mijn telefoonaansluiting opgezegd. Ik heb nu een aansluiting van KPN. Duurder, maar hij doet het wel altijd.

16. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Toen bij mij de dig. telefonie het niet meer deed, na een maand.
    Kon die kerel daar mij vertellen dat het aan die modem lag, die was kapot, na een maand :rolleyes:
    En dan moest ik die maar laten maken, op eigen kosten :confused: :evil: :evil: :rolleyes:

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Owja das ook een leuke :(
    Ik heb na veel aandringen en boze telefoontjes eindelijk een monteur langs gekregen. Ze wilden aanvankelijk namelijk dat ik die gewoon zelf ging betalen. Mooi niet dus, die aansluiting heeft vanaf dag 1 niet gefunctioneerd :evil:

Afijn, die monteur heeft alles doorgemeten, en met het modem was niets aan de hand, alleen kwam het signaal niet goed door... jaja, kan mij het schelen, ze gingen het maar oplossen, want ik kreeg intussen gewoon elke maand een rekening voor een telefoonaansluiting die niet werkte :(

Deel Deze Pagina