UPC en Ziggo frustratie

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Heb internet afgestruind, maar zie dat 13th street syfy en E! eraf gaan voor voormalige upc klanten. Dit heeft te maken met een contract van upc met degene waar je zenders inkoopt, dat afloopt. Het contract van Ziggo met dat bedrijf loopt nog langer, vandaar dat hun het nog wel ontvangen.
    niet dat ik het er mee eens ben, een bedrijf is ook een klantengroep lijkt mij.

Maar Debaky, mag ik vragen hoe je weet dat ook History stopt voor voormalige upcklanten? Wil het graag wetwn om mij alvast psychisch voor te bereiden op een andere avond-televisie-indeling haha. Kijk het nu nl echt iedere avond (storage wars enz)

2. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Hier een ziggo klant.

Bij het samen gaan een klein probleem gehad met mijn beeld (blokkerig). Meteen gebeld. Het zou aan mijn kabel liggen. Ze hebben me een nieuwe opgestuurd (gratis) en idd dat was het probleem.

Hier hd pakket waar oa hystory op kanaaltje 28.

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    History blijft inderdaad wel gewoon in het pakket. Verkeerd gelezen excuus.

Het gaat om Syfy 13th street en E!

4. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    "En ademt weer uit". Haha gelukkig!!!
    Voor mij dan.
    Blijft lelijk dat jullie favo zenders stoppen. Terwijl je er wel voor betaald.

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Hier een ziggo klant
    Voorheen nooit problemwn en sinds de samenvoeging valt om de 10 minuten internet uit
    Waardeloos

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hier voormalig UPC klant, en valt om de paar minuten het WiFi weg, moest nu maar een kabel door m'n woonkamer heen leggen om op de laptop stabiel internet te hebben, op mobiel/iPad valt het nog vaak weg :(
    Interactief op onze horizon box werkt ook niet meer sinds de fusie...

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Had je dat op alle zenders? Ik had het op o.a. MTV en BabyTV. Extra pakket er dus maar afgehaald omdat BabyTV het toch niet deed (en de rest van de zenders had ik nooit op staan omdat ik sowieso weinig tv kijk). Opeens leek alles ok.. sinds een paar dagen weer blokken in beeld bij MTV. Lekker dan. Misschien ook maar eens bellen, kijken of ik ook een nieuwe kabel krijg en of het probleem dan opgelost is.
    Internet valt overigens ook om de zoveel tijd uit. Nu gaat het weer enkele dagen wat beter dus we zullen zien..

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ben ook een voormalig UPC klant.. Ik heb echt niks gemerkt van de overname enzo.. Alles doet het prima..

9. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Geen idee bij hoeveel iig wel de zenders wel ik graag kijk.

Hier geen problemen met internet. Ook nooit gehad.

Deel Deze Pagina